İyi akşamlar diliyorum. İnternette konuştuğum bir Rus erkek var ve çoğu zaman cümlelerinin sonuna nokta koymak yerine parantez kapama işareti koyuyor. Bunun bir anlamı var mıdır acaba? Bir insan neden cümlesinin sonuna nokta değil de parantez kapama işareti koyar? İnternette baktım bulamadım bir anlam.
Örnek olarak konuşmaya ilk başladığımızda bana yazdığı bi paragrafı koyucam (resimli koyamıyorum xper seviyesi yetmiyor)
Örnek paragraf :
Your name is pretty too)
Don't you know, that Ivan and Vanya is the same name?)) Ok, it's not a big deal.
Örnek olarak konuşmaya ilk başladığımızda bana yazdığı bi paragrafı koyucam (resimli koyamıyorum xper seviyesi yetmiyor)
Örnek paragraf :
Your name is pretty too)
Don't you know, that Ivan and Vanya is the same name?)) Ok, it's not a big deal.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer