Özellikle kendi hayatıma bakıyorum da gerçekten güzel hiç bir şey yaşamadığımı fark ediyorum. Özellikle hayatımın şu son yedi yılı zehir zemberek geçmiş. Hep böyle mi gidecek? Güzel şeyler ne zaman olacak?
Ateşleyin gelsin.
Özellikle kendi hayatıma bakıyorum da gerçekten güzel hiç bir şey yaşamadığımı fark ediyorum. Özellikle hayatımın şu son yedi yılı zehir zemberek geçmiş. Hep böyle mi gidecek? Güzel şeyler ne zaman olacak?
Ateşleyin gelsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır ben inanmıyorum
Parasızlık kötü etkiliyor napsak acaba şeymi satmaya başlasak
Hayır pek inancım yok
İnanıyorum.
İnanmıyorum
umudum yok