Güzel şeylerin olacağına inanıyor musunuz?

Özellikle kendi hayatıma bakıyorum da gerçekten güzel hiç bir şey yaşamadığımı fark ediyorum. Özellikle hayatımın şu son yedi yılı zehir zemberek geçmiş. Hep böyle mi gidecek? Güzel şeyler ne zaman olacak?

Ateşleyin gelsin.

Güzel şeylerin olacağına inanıyor musunuz?
Cevapla