Uzun süredir kapalıyım ama eski açık hallerimi özledim, napcam?

İlk kapandigimdaki gibi anlamlı değil başörtüsü benim için.. inanın 35 derece sıcakta her yanım kapalı, terler akıyor aşırı bunaliyorum artik. Allahin sırf başımı ortmedigim için yakacagini da sanmıyorum, canım misin kulum ben sana kendine eziyet et mi dedim diyebilir.. çünkü önce kalbe ve göze tesettur gerek bana kalırsa.

Çıplak giyineyim demiyorum gene kapalı giyincem ama cidden o boneydi başörtüsü idi artık cidden kriz geciriyorum yaz günü..

Uzun süredir kapalıyım ama eski açık hallerimi özledim, napcam?
Cevapla