Kahve falı atmayı bıraktım ama çok özlüyorum, napsam?

Siteye sürekli fal atardım. Hiç evden çıkmayan, hiç arkadaşı olmayan dışlanan, kalbi kırık, hiç bir mutluluğu olmayan biriyim. Fal 5 dk da olsa beni dinlendiriyordu, yüzüm gülüyordu. Şimdi atmıyorum ama çok özlüyorum. Burada 1 2 iyi kişi bakardı.

Kahve falı atmayı bıraktım ama çok özlüyorum, napsam?
Cevapla