
hepimizin hayatında öyle ya da böyle insanlar giriyor kimi insanlara fazla önem veriyoruz onu anlamaya çalışıyoruz kimi insanları çözmek istiyoruz kimisiyle uğraşmak bile istemiyoruz zorlamayan fazla germeyen insanların girmesi güzel elbette insan hayatına ama bazen de öyle olmuyor..
Günümüzde insanları anlaması yeterince zorken birde kimisi bazı şeyleri açıkça söylemek yerine bizim çözümüze bırakmak gibi bir eylem içerisine giriyorlar ki bu oldukça zorlayıcı olabiliyor.. birde tam tersi oldukça açık davranmanıza rağmen hala sözcüklerinizin altında bir şeyler arayıp sizi çözmeye çalışanlar oluyor ki buda oldukça yorucu
Peki siz hayatınızdaki insanları anlamaya mı çalışıyorsunuz yoksa onları çözmek gibi bir uğraş mı veriyorsunuz? sizce hangisi daha önemli
Bir insanı anlamak mı yoksa onu çözmek mi..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer