Selam ✨ bir insanın size davrandığı gibi sizde ona aynı şekilde davrandınız mı? ya da Mesela sizi manipüle etmeye çalışan birini siz manipüle ettiniz mi.

Selam ✨ bir insanın size davrandığı gibi sizde ona aynı şekilde davrandınız mı? ya da Mesela sizi manipüle etmeye çalışan birini siz manipüle ettiniz mi.

Evet eski arkadaşıma yaptım ve şu an dediğim gibi "eski" arkadaşım oldu. Kendisi sürekli insanları eleştiren ama kendisine karşı asla eleştiri kabul etmeyen biriydi. Sürekli ilgi beklerdi ama kimseye ilgi vermez, umursamazdı. Kimsenin konuşmasına izin vermez, sürekli kendi konuşmak isterdi ve sözümüzü keserdi. Kendisinden nefret etmiyorum ama sevdiğim de pek söylenemez. Ona onun gibi davranınca hoşuna gitmedi. Demek ki neymiş, kendimize yapılmasından hoşlanmayacağımız şeyleri başkalarına da yapmamalıymışız.
Yaptım evet. Suçlu ben oldum 😄 Halbuki kendisi de aynı şeyi yapıyordu çok komik bi durum.
Dimi abla haklısın :D
Rica ederim abla 🎈
Evet hemde seve seve 😄
Aynen :D :D
Teşkürler ✨🎈
Rica ederim 🤗🎈
Normalde istediğim gibi davranırım ama bazıları anlasın diye onların hamlelerini onlara uygularım evet çünkü başka türlü ne empati kurabiliyorlar ne de dediğimi anlıyorlar. Hatta bazılarının kendi hareketlerini, laflarını yapıp, söylediğim zaman sinir oluyorlar. O yüzden yapıyorum zaten sıkıntı yok 😊
Katılıyorum
Cevap
17Cevap
Mesela biri bana kafayı taktıysa onun en sinir olduğu şeyi yaparım. Reelde o kişinin tavrını gözlemledikten sonra icraâta geçer kendimi korumak ve konforlu bir şekilde yaşamak için o ruh emici yani negatiflerden uzaklaşırım ama iyilik yapmayıda ihmal etmem (pasta, çörek... güzel süslü sunumlar falan filan😅😇
" Gülümseme ve göz teması kurma gibi sosyal olarak kabul edilebilir manipülasyonlar, insanlar arasında bağlantı kurma şansını artırmanın sağlıklı yolları olarak görülüyor. Ancak manipülasyon, savunmasızlığı önlemek ve başkaları üzerinde güç oluşturmak için kullanıldığında sağlıksız hale gelir.”
Hayır yaa. normalde zeki ve akıllı biriyimdir ama bu insanları manipülasyon ya da yönetme işlerinde çok basarisizim. Daha doğrusu tenezzül etmem
Bence de abla. yani umursamamak lazım
Değmiyor di mi
Değmiyor abla boşa zaman gidiyor sadece
Birisi benimle alay ediyordu bende ona aynı şekilde karşılık verdim garip Bir şekilde sonradan çok iyi arkadaş olduk 😅
Evet bu benim de başıma gelmişti :D
Evet sıkça yaparım. Bana yapılan manipülasyonu anında farkeder aynısını karşımdakine uygularım. En sevdiğim şey 😆😆
Bende öyle :D :D
Normalde yapmam kendime has bir tavrım vardır ama bir kereliğine birisine karşı aynen onun taktiğini kullandım ve çıldırdı. Sinir krizi geçirmişti 😅
Teşekkürler :D
Evet cok uyuz olduğumda öyle yaparım 😅 Hak etti bikere hah
:D :D
Hak edene yaparım tabii , manipüleye karşı manipüle 😏😀
Tabi ki abla :D :D güçte ustalaşmak için karanlık tarafı da anlamak lazım - palpatinhe
Onları anlamak zor farklı dunyadalar Barış 😀sen karanlik taraftaydin degil mi 😏
Ben bir sid lorduyum abla :D :D
Sid mi lordusun 😏 ııyyy ne kadar çirkin göründün gözume sjjghj 😀
Şaka yapıyorum abla ya dsfsdfs :D :D ben ponçik bir jedi yim
Kullandım. Engelledi beni. Sinir bozucu olduğunu anlamiştır muhtemelen.
Boş vermek lazım
Manipülasyon gibi değil ama beni kıran bir davranışını ona karşı uygulamıştım.
Teşekkürler
Ben kullanmadim da bana karsi kullananlar cok oldu
Teşekkürler
Böyle bir şey yapıp yapmadığımı pek hatırlayamadım 😅 ama genellikle kendi taktiklerimi kullanırım.
Evet yaptım. Bazen ayna olmak gerekiyor. Anladıği dilden konuşmak gerekiyor... anlar, anlamaz o ayrı dava.
Başkasının taktikleri beni ilgilendirmiyor 😃
Beni de :D
Hayır dostum hayatım boyunca hiç böyle bir şey yapmadım, Ben hep kendi taktiklerimi kendim geliştiririm
Eeevet zaten ayna gibi olmaya çalışıyorum onun bana davrandığı gibi olmaya çalışıyorum çünkü böylesi daha iyi hisetiriyor
Tabii ki, herkese kendi gibi konuşmaya çalışıyorum.
Birinin konuşma tarzını yine ona uyguluyorum. Bu sefer komik bir durum ortaya çıkıyor
Evet maalesef ki baktım olmuyor kendi taktiği ile vururum...
İnsanlar bana nasıl geliyorsa öyle giderim ben, son 1 yıldır böyle özellikle.
Taktikle felan işim olmaz, her zaman olduğum gibi davranırım
Ben kendi taktiğimi uygularım başkasının ki beni ilgilendirmez
Normalde umursamam ve uğraşmam ama canımı sıkmaya başladıysa aynı şeyleri ona uygularım
Bana bu çocukluk gibi geliyo ama ne hissettiğimi hissetmesi için yapmışlıgım var
Teşekkürler
Rica ederim ne dmek
Evet kullandım..
Evet kullandım
Hayır
Teşekkürler
Görüş için abla sdfsdf
Hayır. Sen yaptın mı?
Hak ettikleri gibi davranıyorum genelde
Yoo böyle boş şeylerle uğraşmadım djdjjf
İyiymiş sdsdjsd
Evet misilleme yapmayı severim
Ne güzel :)
Evet yaptım.. çok da güzel oldu
Eline sağlık abla :D :)
Yiyene afiyet olsun artık 😂
Tabi ki 😂 günaydınn abla
tabii ki de yaptım? Bana çektirdiyse ben de ona çektiririm.
Evet lisedeyken yapmistim
evet aşırı işe yaradı değerimi anladı
Evet ama artık ilgimi çekmiyor.
Yapmaya çalışmıştım
Kimsenin taktiğini kimseye kullanmadım..
Yoo öyle numaralar yapmam.
Hayır kesinlikle, kendi yöntemimle hallederim
Mecbur olmadıkça kullanmam.
Evet 2 kez kullandım ve taktiği güzel yediler
Ewet genelde bu onların hoşuma gitmiyor
Evet yaptım.
Teşekkürler
Maalesef yapmak zorunda kaldım.
Evet anlasın nasıl olduğunu diye
Hayirr
evet
Evet
Hayır yapmadım
Benim taktikler çok daha iyi
Evet
Kullandım.
Çoğu zaman yaptığım şeydir
Evett
Hayır
Evet
Yok kullanmadim
Evet
Evet
Aslında onun yaptığı gibi yapmam daha sert olur bu ağlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?