#Alışverişte veya arkadaşlar arasında, biri size özel bir muamele yapınca, bu jesti acaba gerçekten bana mı yapıyor yoksa herkese mi jest yapıyor diye düşünüp tedirgin olur musunuz?
Kimseye güven sorunu yaşamıyorum, özel muamele kısmına gelince pek bu sahneden haz almadığım için yorum yapamıyorum, ama çevrem de bulunan kişilere hep özel olarak davranıyorum
İyi anlamda dikkatimi çektiği doğru ama ileriki zamanlarda hoşuma gidip gitmemesi değişiyor. Herkese kötü davranıp sadece bana iyi davranıyorsa biraz rahatsız oluyorum. Yok herkese karşı iyi ama bana daha bi iyiyse o zaman özel hissediyorum.