
Selamlar... İnsan kendisini tutabilecekken neden tercihi bu yönde olur?

Selamlar... İnsan kendisini tutabilecekken neden tercihi bu yönde olur?
Çünkü maalesef insanların çoğu düşüncesiz. ayni bir insan da karakter veya kalp yoksa kırıcı oluyor maalesef zaten bu tür kişiler genelde empati bile yapmazlar karşısında ki insanı düşünemezler çünkü bencil oldukları için de tek düşündükleri şey kendileridir. Kişi, yoğun öfke veya stres altında olabilir ve bu durumda kontrolünü kaybeder mesela ama bu bile bahane değildir kişi kendini kontrol etmeyi her zaman öğrenmesi gerekiyor ama bu tür kişileri de zaten umursamamak ve kırıcı olan kim varsa bence hayatımızdan çıkartmak en güzelidir ben öyle yapıyorum mesela kimseyi umursamıyorum hiç bir şekilde... özellikle de bana kötü davranan kişiler
Maalesef böyle kişiler var, bu tür kişilerle ne kadar az muhattap olursak o kadar iyi, insanların davranışlarına biz karışamayız lakin onlardan etkilenmemek bizim elimizde. Bilerek, keyfiyeten kalp kıran kişilere it havlıyor diyip tiye almayınca hayat tadından yenmez oluyor ☺ Tepki vermemek lazım bu tür yaratıklara, çünkü yılan yılanlığını yapar, yılana karşı insan kendini korumalı sadece. Kendi öfkesini tutamayan, keyfiyeten kırıcı olan kişi havlasın, zafer kazandığını sansın, zafer sarhoşluğu içinde olsun, hırlar hırlar susar. Önemsenmediğini gördükçe delirir hatta, hayatın kendi içinde bir adaleti vardır, sinsi fesatların karşısına çıkar yaptıkları kötülükler, bunu bilmek bile huzurdur ☺ İnsan doğru durmalı, eğri nasılsa belasını bulur
Bazen sinirli olduğumuzda ya da kırıldığımızda bile bile canını yakmak isteyebiliyoruz karşımızdakinin. Bazen de hiç düşünmeden konuşuyoruz ve bilmeden kırıyoruz. Her şekilde sonradan bizim de canımız acıyor kalp kırdığımız için. her şey iki oluyor. Ben kalp kırma yanlısı değilim. Bu yüzden hep kelimelerimi seçerek konuşurum. Tabi sinirli değilsem 🫣
Empati yoksunu, bencil, narsist, megaloman rahatsız bir tiptir de ondan. Çoğu zaman genellikle yani bu şekilde olurlar. İnsan kendini tutabilecekken neden tercihi bu yönde olur, bilmiyorum ancak tahmin yürütecek olursam, saydıklarıma meyilli biridir diye, düşünürüm.
Cevap
24Cevap
Bunu bende anlamış değilim. Neden bunu tercih ettiklerini. Demek ki karşısındaki kişiyi saf görüyor. He ben bunu kullanırım iyi tatmin de olurum. Diye düşünüyor olabilir. Kendisi bir halta yaramadığı için başkasını ezerek işe yarayacağını ya da o boş yeri (karakterinde ki) doldurabileceğini sanıyor… ama böyle zayıf insanların “kırıcı” davranmasını takmamak lazım. Bu tiplere kırılmamak lazım. En güzeli gerçekten seni seven insanlarla olmak. 🧚🏻♀️
Düşünecek kafa yokta ondan. Ağızdan çıkanı kulağı duymaz öylesinin. Ama aynısı ona yapılsa değmediğini bırakmaz. Ya az önce Erkan Petekkaya'nın Katarsiste yaptığı bir konuşmayı dinledim dediği gibi ciğeri beş para etmez kişilerin dediklerini çokta umursamayacaksın.
"Empati" günümüzde insanların kullandığı bir şey değil ne yazık ki. Bu zamana kadar birilerini kırmamak için gerekirse kendim kırıldım. Bazen dayanamadım birikmiş öfkeyle haksız yere birisini kırdım ama onu telafi etmek için elimden gelenin fazlasını yaptım. Ama ne yazık ki insanlar karışısındakini kırmayı önemsemeyi geçtim, birisini kırdıkları zaman telafi amaçlı hiçbir şey yapmıyorlar.
Laftan anlamıyorsa bir yerden sonra kırmak da gerekir. Bunu da düşünmek lazım. Tabii kimse kırıcı olmasın orası ayrı ama insan istenmediği ya da ne bileyim farklı bir mevzuysa da diretmemesi gerek.
Kendini haklı gördüğün zaman, karşından bir şey göremiyorsan uzatmamak gerek.
Tek nedeni bencillik derim. Bilerek olursa acımasızlık olur.
Bencil olduğu için.
Sevilmediği için olabilir.
İlk önce ve her zaman ben diyenler bu duygular içinde oluyor.
Gerçi şöylede bir gerçek var doğru olmasada.
Bu tip insanlar daha çok tercih ediliyor.
Sonu kötü bitecek olsa bile.
Sen de kırdığın için olabilir mi. Eğer senin etkin yoksaa ruh hastasının tekidir. Ayrıca gitsin. Herkes ayrılsın yalnız dolaşın uleynnnnn 🤣🤣🤣
Psikolojisi bozuktur etrafa sataşıyordur sen bir aynasın gibi düşün kendini görüyor kendine söylüyor aslında
Selamlar... sevmeyen , kaybetmekten korkmayan insan vurur kırar Döker net.. bunu yapan insan sakın seviyorum demesin...
Düşünmek kolay bir şey olsaydı herkes düşünceli olurdu pek sorunlar olmazdı. Beyin herkeste var ama pek çok kişi bunu kullanmaz kullanamaz.
Bazen bunalıyon gülmek istiyon. Yaptığın yorum karşıyı kırabiliyor. Fkat çokta bir kırgınlık olmuyor genelde.
Genel ilişkilerinde böyle olan bir insan kendini de düşünmüyordur o yüzden sözlerini seçmez.
Çünkü cahildir görmüş geçirmiş herşeyi bilen insan değildir
Böyle bencil anlayışsız insanlar benden uzak dursun
anlayış zaafiyeti, bencillik, egoizm, kibir gibi hastalıklar.
Karşıdakinin üzülecek olması umrunda değildir. Sadece zehrini döküp içini rahatlatma derdindedir.
dediğin gibi düşünmüyordur veya umursamazdır
Çünkü zır cahil olduğu için cahillik çok kötü bir hastalık cahil olan düşünmez
O an ki öfkeye kapılır çünkü düşünmeden konuşur sonra anlar hata yaptığını.
Kendini üstün gören insanlar karşındakini aşağılamaktan zevk alır, bu yüzden
Düşünmeden konuşuyorlar işte. Takmamak lazım yoksa üzülen sen olursun
Aman böyle şeyleri takmayın ya. Hee diyip geçin haksksksk
Doğrusu karşısından bağımsız kırıcı olmamaktır …
kırıcı olmamak , çabuk kırılan biri olmamak temel kişilik özellikleri olmalı bence
Empatiden yoksundur.
Insanlar karsisindaki kisiyi sevdigini soyleselerde kirici davraniyolar bu gercek sevgi olmuyo iste bizi Kiran insanlar bizi seviyor gercekten seven birak kirmayi kirilmana izin vermez
bana göre artık tutamıyordur. Sürekli kendinizi karşınizdakini kırmamak için tutarsanız sonunda patlarsınız
Bencillik başka sebebi olmaz hep ben hep ben bu kadar
Karşındaki kişiye bağlı durum ola bilirmi
Çünkü en çok kendini düşünür.
Patavatsız ve arsız olduğu için.
Çünkü empati yeteneği sıfırdır.
Bencilldir arkadasim bencil insan herseyi yapar
Artık insanlar çok egoist çünkü
İnsanlar çünki artık çok acımasız
Kötü kalplidir
Cepte gördüğü için
Bencil olduğu için tabi kendini düşünür sadece
Olaya göre değişir
Aveldir çünkü
Öfke 🙂
Kötü olduğu için.
Kalbi yoktur
Çünkü anlayışsızdır
Acıma Acıma
Bende bilmiyorum hiç insan değilmiki davraniyor
Kıranı kırarım🤔
İnsanlar bencil varliklar çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?