Önemsemeyen insan böyle davranır mı yoksa nötr mü olur?

Önemsemeyen umursamayan duyguları olmayan insan nötr olur diyorlar. kızmak, öfkelenmek ya da nefret etmek vb. Sevgi kadar yoğun olduğu söyleniyor hatta önemsemeyen duygusu olmayan insan kavga bile etmeye gerek duymaz diyorlar kavgalı bitişten değil sessiz bitişten korkun diye bi söz vardı

Önemsemeyen insan böyle davranır mı yoksa nötr mü olur?
Cevapla