Kişilik & Karakter Doğa yürüyüşü yapmak ruh halinizi etkiliyor mu? uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Çok iyi hissettiriyor Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Doğa yürüyüşü yapmak ruh halinizi etkiliyor mu?🤩🌟 Doğa yürüyüşü yapmak ruh halinizi etkiliyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Evet ben severim Antalya şehrine gittiğim zaman mesela orada doğa yürüyüşleri yapardım ben kesinlikle iyi gelir. 1 0 Yorumla
Bikız99 Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Evet daha kötü hissettiriyor. Börtü böcek ot diken toprak hiç sevmem. 1 0 Yorumla
QUADRATURA Takip Et FenomenGuru Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Rahatlatıyor doğal terapi. 1 0 Yorumla
Isimsizx0000 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 604 cevap paylaştı. Iyi hissediyorum. Ama sa”l”ak sinekler bocekler sinirimi bozuyor😡 1 1 Yorumla uyuyangüzel_00 +1 yıl 😂onlarda doğanın birer parçası Yorumla
Paticiii Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Çok iyi geliyor, negatif düşüncelerim dağılıyor. Rahatlıyorum 1 0 Yorumla
KırılmazRakıŞişesi Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Doğa yok şu an bulunduğum yerde. Sahil sarıyor kordon boyu güzel. Kalabalık cıvıl cıvıl 1 0 Yorumla
SenacCc Takip Et Master Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evet açıliyorum resmen ferahliyorum bu yüzden günlük en az 10 bin adım atıyorum 1 0 Yorumla
Osmtnl Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Değişik bir duygu ve çok iyi geliyor birde havası güzel bir bölge ise resmen ciğer bayram ediyor 0 0 Yorumla
balixs Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Genel olarak yürüyüş yapmak ruh halimi etkiliyor. En azından sakinleştiriyor. 0 0 Yorumla
dosemi Takip Et Xper 7 Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Evet tabi hissettirir. En güzel dopamin salgılama yöntemidir. 0 0 Yorumla
Cerberus23 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 419 cevap paylaştı. yürüyüşün her türlüsü iyi geliyor. düşüncelerimden arınıyorum. 0 0 Yorumla
TeteM3 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl iyi gelir bana ama en çok sahilde yürümek iyi gelir 0 0 Yorumla
buzz_adam Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Accayip rahatlatıcı. Mesleğim gereği hep dogadayim ve inanılmaz etkiler gunumu 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kesinlikle olumlu etkiliyor. Bir nevi yeni bir keşif alanı oluyor. 1 0 Yorumla
Bycentilmen3558 Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Etkilemez mi , doğadaki bütün psikopat hayvanlar oralarda insanın ruhu arada gidip geliyor. 0 0 Yorumla
AnlRsy Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl harmanlara çıkıp sigara içmek kadar güzeli yok bide kırmızı Tuborg off 0 0 Yorumla
Diyarbakıırlı_21 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Evet etkiler ama doğadan uzağım.. 0 0 Yorumla
özgürkahraman Takip Et Master Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Etkiler 1 1 Yorumla özgürkahraman +1 yıl Günaydın Yorumla
necdko Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 666 cevap paylaştı. Etkiler 1 0 Yorumla
tutkidogru Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 637 cevap paylaştı. Evet çok severim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Evet ben severim Antalya şehrine gittiğim zaman mesela orada doğa yürüyüşleri yapardım ben kesinlikle iyi gelir.
Evet daha kötü hissettiriyor. Börtü böcek ot diken toprak hiç sevmem.
Rahatlatıyor doğal terapi.
Iyi hissediyorum. Ama sa”l”ak sinekler bocekler sinirimi bozuyor😡
😂onlarda doğanın birer parçası
Çok iyi geliyor, negatif düşüncelerim dağılıyor. Rahatlıyorum
Doğa yok şu an bulunduğum yerde. Sahil sarıyor kordon boyu güzel. Kalabalık cıvıl cıvıl
Evet açıliyorum resmen ferahliyorum bu yüzden günlük en az 10 bin adım atıyorum
Evet pozitif olarak etkiliyor
Değişik bir duygu ve çok iyi geliyor birde havası güzel bir bölge ise resmen ciğer bayram ediyor
Genel olarak yürüyüş yapmak ruh halimi etkiliyor. En azından sakinleştiriyor.
Evet tabi hissettirir. En güzel dopamin salgılama yöntemidir.
yürüyüşün her türlüsü iyi geliyor. düşüncelerimden arınıyorum.
iyi gelir bana ama en çok sahilde yürümek iyi gelir
Accayip rahatlatıcı. Mesleğim gereği hep dogadayim ve inanılmaz etkiler gunumu
Huzurr veriyor hele de teksen..
Bana pozitiflik katıyor
Evet çok iyi geliyor
Aşırı iyi hissettiriyor
Doğayı bulursak eveet
Kesinlikle olumlu etkiliyor. Bir nevi yeni bir keşif alanı oluyor.
Etkilemez mi , doğadaki bütün psikopat hayvanlar oralarda insanın ruhu arada gidip geliyor.
harmanlara çıkıp sigara içmek kadar güzeli yok bide kırmızı Tuborg off
Doğa bana enerji veriyor
Evet etkiler ama doğadan uzağım..
Neresi burası poncik
Etkiler
Günaydın
Evet iyi geliyor
Çok etkiliyor
Bammbaşkaa
Çok etkiler
Etkiler
Evet çok severim
evet abi çok iyi olur
Çok iyi geliyor
Hemde nasıllll
İyi gibi