Kavgacı bir tipmisiniz yoksa hukuk yoluyla mı çözersiniz?

Ben şahsen kavgaya sonuna kadar karşıyım trafikte olsun başka bir yerde olsun direkt kamera kayıtlarından emniyete gidip hukuk yoluyla çözerim tazminat dava açıp akıllı oynayan biriyim bu sayede adama psikolojik zarar ben vermiş oluyorum siz de öyle misiniz

Kavgacı bir tipmisiniz yoksa hukuk yoluyla mı çözersiniz?
Cevapla