Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kim nereye yolculuğa çıkarsa çıksın, kendi içine bir yolculuğa çıkamıyorsa insan, o yolculuktan çok bir şey beklememeli. "Sen yola çık, yol görünür" diyen Hz Mevlana'nın sözünü değerli buluyorum. Pencere kenarına geç dışarıyı izleyerek kendi dertlerini seyre dal. Umarım bir çıkış bulursun
Cevap
6Cevap
bence kolay
Nereye gidersen git.. zihnindekiler de senle gelir... sadece ertelersin.. sadece oyalardin onları.. sadece lafı değiştirirsin..
Uzun ya da kısa fark etmiyor. Gerçekten bu tür yolculuklar iyi olabiliyor. Güzel bir müzik listen de varsa mükemmel.
Çok iyi gelir kulaklığı tak yol boyunca müzik dinle etrafı izle. Bazen kafa dinlemek için sırf o yüzden uçak yerine otobüs ile gidiyorum
Dertli zihnin, meditasyona ihtiyacı olabilir arınıp kendine gelebilir.
Doğa tarzı fotodaki gibiyse evet ama olmayacaktır buda bi zkkm değiştirmez
Uçak yolculuğu ise evet ama diğer türlüsü bana göre değil.
Evet, belli bir rahatlama sağlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?