Güncellemeler
+1 yıl
Valla soruyu kişilik karakterde sorcaktım elim çarptı, idare edin gkgkh.
Bedenimin şarj göstergesi olsa 01 gösterirdi 😄bittim tükendim mahvoldum. Her yerim ağrır dostlar, kıpırdayamayacak kadar tükendim. 😑
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
şu an benim %1 olurdu sanırım yani bitmek üzere. :D
Ben de ben deee
Bol bol dinlen abla umarım daha iyi olursun 😊
Yoook barış bayram arası dinlenemem benim dinlenmem Ekimi bulur 🙄🤷
Şimdiden hayırlı bayramlar abla umarım ekim hızlı gelir diyim 🙄🌹 sdjsdj
Sana da iyi bayramlar barış, mutlu ve tatlı bir bayram geçirmen dileğim ile.
Ben zamana müdahale sevmiyorum akması gerektiği gibi aksın 😄
Teşekkür ederim abla hem bayram hem doğum günü çok çok güzel geçsin. 🌸
Bence de :D
Teşekkür ederim barışcığım 🥰
Click click ötüyor olurdu. Yeni nesil bilmez o sesi
😄 Ben biliyorum sanırım fjfjg
Nokıa batarya zayıf uyarısı kız bilirsin herhalde 🤔
Hatırlayamadım ki benim ilk telefonum Samsungtu Nokia kullanmadım ama beynim böyle bir şey biliyor gibi.
Beni beni üzer işte 😔 Florya dedik , delidir iyidir dedik , altın zengini dedik ama sen nokıa kullanmamışsın 😔
Ajsjdh ne ben zirvede başladım gökoo, 15 yaşında aldım ilk telefonumu samsungun ilk dokunmatik telefonundandı fjfkh
Gözlüklerimi getirin fjfjg😄
Dokunmatik mi 😂 sen tuşlu telefon kullanmadın mı kız 😂 tek harf yazmak için tuşa 3 kere basmalar falan 😂
Yok 😄 Black berry kullanmıştım bir ara, onda klavyede tüm tuşlar vardı. Ondan başka tuşlu telefon kullanmadım ben fkfkg.
Çoksel telefondu ama yaa😄 İnternete bile bağlanıyordu😄
Bold 9900 çok kral makineydi bak 🤤
Bis servisine üye olmak lazımdı falan
Hatırlamıyorum o kadarını bee 😄 16 17 yaşındaydım 10 yıl önce.
Ozamanlar çok havalıydı işte.
Hediye gelmişti 😄
80 varım 😃
Maşallah 🙄
Sabah diye o da. Şu an %5 varım. Birazdan uyumayı düşünüyorum
Yüzde 95 altına düşmezdi sanırım
Yuh yaaa 😒🤷
Ne oldu ya?
Bu saatte ne bu enerji
Aa, ben genel olanı söylemiştim ya
şu an şu dakika şu saniye 😑🤷😄
30 o halde 😅
Biter inşallah fkfkh
Öyle de demeseydin iyiydi…
😄Uyu sabaha bombe olursun
Yüzde 40
Şarjın bitsin kapan gkfmg
Şarjım uzun ömürlü 😀
Konuşma 😝😝😝😝
Sizin gibi bataryam yanık değil 😀
Biz kim kaç kişiyiz gkgkhlh
Siz işte 😀 Ben hariç hepiniz
😝😝😝
Sana 😛😛😛
75 falan olurdu herhalde 😅
Bu saatte helal olsun sana bee
%50 olabilir.
%60 kaldı
Prize takılı 1
%80 ya
Benim de 90 falan olurdu