İnternet & Teknoloji Boyunuzun son iki hanesi telefon şarjınız kadar olsa ne kadar olurdunuz? 8matador1180 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Yapay Zekaya Sor Benim telefon şarjı %57. 1.57 olurmuşum. Bi tık erkeğe göre kısa oldu sanki xd Boyunuzun son iki hanesi telefon şarjınız kadar olsa ne kadar olurdunuz? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
sssicaksutlukahvem Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl 1.99 vuhuuu 😲Yok o kadar da istemem 1.64 iyidir.😬 3 10 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Doldurmuşsun telefonu demek ki :D Yorumla sssicaksutlukahvem +1 yıl Şarjdaağ 100 olsun alcam.😬 Yorumla 8matador1180 +1 yıl benimki de şarjda :D Yorumla sssicaksutlukahvem +1 yıl Benim şarjım, senin şarjını döver.✊ Yorumla 8matador1180 +1 yıl uyandırmadılar mı seni hala rüyadan :D Yorumla sssicaksutlukahvem +1 yıl Ben istemeden uyandıramazlar.😎 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Çektim şarjdan 89da bıraktım xd Yorumla sssicaksutlukahvem +1 yıl Ahanda bende çektim.🔌 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Senin zTen 100dur Yorumla sssicaksutlukahvem +1 yıl E ondan çektim zaten, yoksa çekmeeğm. Yorumla
Kptknn Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Benimki boyumla aynı denk geldi 81 şimdi 80 olur herhalde 😄😄 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl e sana fark eden bir şey olmamış :D Yorumla Kptknn +1 yıl Şükür bugünde monotonluk bozulmadı 😅 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sevgiliminki fule yakın olurdu herhalde yüzde 91 sjsjsj 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl sevgilinnl telefon şarjını ney apcaksın kendininkini söyle xd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hadi seni kirmim benimki 65 olur idare eder benim için Yorumla
Qwerqqq Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl 1.47 cm. şu an ki boyuma kısa diyen ben bunu beğenmedi :/ 1 0 Yorumla
varrohincco Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 98% +1 yıl 84 olurdu fakat şu an 88 sanırım 4 santimde ayakkabı var o yüzden yüzde 88 🤣 1 0 Yorumla
kafeinsever Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 68% +1 yıl Adım Cafer boyum 1.10 gözlerimin rengini bilmiyorum 1 0 Yorumla
ibooo1 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 660 cevap paylaştı. 1.46 çamaşır makinesinde yıkanıp çekmiş kıyafetler gibi hissediyorum 1 0 Yorumla
lizz08 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl Wauw 1.97 manken resmen😂 Normal boyum 1.64 2 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Normali her türlü daha iyi :D Yorumla
Mrs-Dahlia Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 52% +1 yıl %62 🤭 yok ben boyumdan memnunum😁 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl 62 sana iyi olur :D Yorumla
_betz_ Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl %57 😂😂4 cm fazla oldu iyi de oldu. 1 3 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Hadi yine şans sana güldü xd Yorumla _betz_ +1 yıl Çok şükür bugün de 3cm uzadık Kısa boyun uzun karı 😅 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Evet üç cm deyil geçmemek lazım xd Yorumla
Milennay Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Şarjım şu an 2. Yani boyum 1.02 falan mı oluyor 🥺 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl evet :D sen bitmişsin be Yorumla
bittterçukulata Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl 167 aldım kabul ettim hadi sabaha bekliyom 1 4 Yorumla 8matador1180 +1 yıl güzel o boy tam sana göre sdf Yorumla bittterçukulata +1 yıl Herkese aynını yazıyon ha Yorumla 8matador1180 +1 yıl yoo bazısına gitmiş diyorum bazısına gitmez diyorum duruam göre :) Yorumla bittterçukulata +1 yıl Piki Yorumla
ALevLeriNiçinde58 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl %36 😂😂😂Düşündüm bı an kendimi öyle 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl iyi olurmuş sdfs Yorumla ALevLeriNiçinde58 +1 yıl Çok kötüsün 😂 Yorumla
Milena_Meyan Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl 1.80 olirmusum buda baya uzun oldu 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl kızlara göre bi tık uzun evet :D Yorumla Milena_Meyan +1 yıl Bu tık mi uzun bence 😄 Yorumla
AşkologDiyarı Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl 1,78 aman Allah korusun 1,68 halime şükür😃😁 2 0 Yorumla
1patatesliyumurta Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl %10 neee 1.10 mu yaniiiiii :((((( 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl 92. Zaten ona da fazla bişey yok 1 0 Yorumla
u _Süveyda Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl 63 olurmuş zaten benim boyuma da yakın sjsjsj 1 0 Yorumla
MrPilot_ Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl 1.60 olurmusum. Neyse ki şarjda telefonum 😂 1 0 Yorumla
Pnrakgl Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 94% +1 yıl %70 sevdik bunu 😂 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl sana 60 iyi gider altmış iyidrr Yorumla
asya_saral Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 80% +1 yıl 63 ajdjjs 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl :D normalde kaç Yorumla
kimse_bilmesinbeni Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl 69 🙄 1 8 Yorumla 8matador1180 +1 yıl 1.69 fena olmaz ki niye üzülüyon Yorumla kimse_bilmesinbeni +1 yıl gerçekler 1.59 🙄 Yorumla 8matador1180 +1 yıl 1.59 daha da güzel ama :D Yorumla kimse_bilmesinbeni +1 yıl ya ne demezsin Yorumla 8matador1180 +1 yıl valla bana daha tatlı geliyo Yorumla kimse_bilmesinbeni +1 yıl doğrudur 😅 Yorumla 8matador1180 +1 yıl yani kişisel tercihler :D Yorumla kimse_bilmesinbeni +1 yıl tabi orası öyle 😐 Yorumla
aleda33 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl 1.11 😅😅 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl çok kısa oldu. D Yorumla
Ayyildiz28 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 73% +1 yıl 99 🙃 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Çok uzun oldu :) Yorumla
enthusiasticpq Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 66% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 399 cevap paylaştı. %25 😂 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl kısaldın be :D Yorumla
-Afroditimsi Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl 79 olurmuş 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl sana iyi gider 1.79 Yorumla -Afroditimsi +1 yıl 9cm ile kötüye kaldık Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. 1.10 oturmuşum 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 3,2b cevap paylaştı. Yüzde yetmiş 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. 73. Boyum 1,73. 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. 72 olurdu 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
1.99 vuhuuu 😲
Yok o kadar da istemem 1.64 iyidir.😬
Doldurmuşsun telefonu demek ki :D
Şarjdaağ 100 olsun alcam.😬
benimki de şarjda :D
Benim şarjım, senin şarjını döver.✊
uyandırmadılar mı seni hala rüyadan :D
Ben istemeden uyandıramazlar.😎
Çektim şarjdan 89da bıraktım xd
Ahanda bende çektim.🔌
Senin zTen 100dur
E ondan çektim zaten, yoksa çekmeeğm.
Benimki boyumla aynı denk geldi 81 şimdi 80 olur herhalde 😄😄
e sana fark eden bir şey olmamış :D
Şükür bugünde monotonluk bozulmadı 😅
Sevgiliminki fule yakın olurdu herhalde yüzde 91 sjsjsj
sevgilinnl telefon şarjını ney apcaksın kendininkini söyle xd
Hadi seni kirmim benimki 65 olur idare eder benim için
1.47 cm. şu an ki boyuma kısa diyen ben bunu beğenmedi :/
84 olurdu fakat şu an 88 sanırım 4 santimde ayakkabı var o yüzden yüzde 88 🤣
Adım Cafer boyum 1.10 gözlerimin rengini bilmiyorum
1.46 çamaşır makinesinde yıkanıp çekmiş kıyafetler gibi hissediyorum
Wauw 1.97 manken resmen😂
Normal boyum 1.64
Normali her türlü daha iyi :D
%62 🤭 yok ben boyumdan memnunum😁
62 sana iyi olur :D
%57 😂😂
4 cm fazla oldu iyi de oldu.
Hadi yine şans sana güldü xd
Çok şükür bugün de 3cm uzadık
Kısa boyun uzun karı 😅
Evet üç cm deyil geçmemek lazım xd
Şarjım şu an 2. Yani boyum 1.02 falan mı oluyor 🥺
evet :D sen bitmişsin be
167 aldım kabul ettim hadi sabaha bekliyom
güzel o boy tam sana göre sdf
Herkese aynını yazıyon ha
yoo bazısına gitmiş diyorum bazısına gitmez diyorum duruam göre :)
Piki
%36 😂😂😂
Düşündüm bı an kendimi öyle
iyi olurmuş sdfs
Çok kötüsün 😂
1.80 olirmusum buda baya uzun oldu
kızlara göre bi tık uzun evet :D
Bu tık mi uzun bence 😄
1,78 aman Allah korusun 1,68 halime şükür😃😁
%10 neee 1.10 mu yaniiiiii :(((((
92. Zaten ona da fazla bişey yok
114. %14 şarjım maalesef :D
63 olurmuş zaten benim boyuma da yakın sjsjsj
1,13 %13 şarjım var😬
1.60 olurmusum. Neyse ki şarjda telefonum 😂
%70 sevdik bunu 😂
sana 60 iyi gider altmış iyidrr
63 ajdjjs
:D normalde kaç
69 🙄
1.69 fena olmaz ki niye üzülüyon
gerçekler 1.59 🙄
1.59 daha da güzel ama :D
ya ne demezsin
valla bana daha tatlı geliyo
doğrudur 😅
yani kişisel tercihler :D
tabi orası öyle 😐
1.11 😅😅
çok kısa oldu. D
99 🙃
Çok uzun oldu :)
%25 😂
kısaldın be :D
79 olurmuş
sana iyi gider 1.79
9cm ile kötüye kaldık
38 sjjdjd
1.94
Tam boyu boyuma oldu 🤭😍👍
%98 (o)-(0)
1.95 olurdum 😱
189 olurmuşum
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Allah korusunnnn
50🙈
1.24
1.10 oturmuşum
1.16 🤓
%28 1.28
1.62 jdhdjd 10 cm kısalmış oluyorum
%81 😅
20 olurdu
%88 yaklaşmış sayılır fyhugdgg
Yüzde yetmiş
1.00 olurmuşum
69💐
1.31
73. Boyum 1,73.
72 olurdu
1.49 😁😁
21 🙄
30 muş bunuda şükür
1.03
1.40🙄
1.46cm😄
80 olurdu
127 ne la
74 😂
1.67 olurdum :)