Empati duygunuzun kontrolden çıktığı oluyor mu?

Raid: Shadow Legends oyununu çoğunuz biliyordur. Bir süredir ana karakterlerinin hayat hikayelerini anlatan bir video serisi yayınlıyorlar.

İşte son bölümde, "Jitoh" karakterinin hikayesini anlattılar. Normalde oyunda mecbur kalmadıkça kullanmadığım, sevmediğim bu arkadaşın bi kolunun yerinde zincirle bağlanmış, enteresan şekilli bir kılıç var.

Video sayesinde öğrendim ki, meğersem bu haşin görünümlü abimizin kolunu, çizdiği resimleri beğenmedikleri için kesmişler. Fırça tutan eli kesildikten sonra, sol eliyle resim çizmeye devam ediyo hücresinin duvarlarına...

Ay ben bi üzül, bi üzül :(

Derdine üzüldüğüm gerçek bi şey değil, film kahramanı bile değil telefon oyunu karakteri. Hem de mecbur kalmadıkça kullanmadığım bi oyun karakteri. Tipi de aha şöyle bi şey:

Yani minnoş bi görüntüsü olsa yine anliycaz, di mi!
Yani minnoş bi görüntüsü olsa yine anliycaz, di mi!

Yani insanın empati kapasitesinin bir sınırı olur di mi? Ama yok işte amerikyum.

Sizin de böyle saçmayın üzüntü anlarınız var mı ya? Ay varsa anlatın da en azından tek şuursuz benmişim gibi hissetmem geçsin biraz.

Empati duygunuzun kontrolden çıktığı oluyor mu?
Cevapla