Sizce aileme karşılık vermeyerek iyi mi yapıyorum?

Ailem bu aralar bana biraz baskı yapıyor beni başkalarıyla kıyaslıyorlar hep bende sesimi çıkarmıyorum bir şey demiyorum onlara normalde de böyleyim sessiz sakin ve sabırlı biriyim. Sizce aileme karşılık vermeyerek iyi mi yapıyorum?

Sizce aileme karşılık vermeyerek iyi mi yapıyorum?
Cevapla