Ben küçüklüğümden bu yana girdiğim her ortam erkek ortamıydı. İki ay öncesine kadar hiç kız gruplarında bulunmamıştım. Hayır, yani erkek ortamı full karı kız-araba-spor-siyaset üzerine kurulu. Özellikle bundan önceki erkek ortamımdakiler pavyona giden tiplerdi bir de. Erkek ortamını kız ortamından eğlenceli bulmanızı sağlayan nedir? Ben niyeyse hiç eğlenceli bulamıyorum? 2 ay önce kız grubuna girdim, vallahi yenilenmiş gibi oldum. Daha eğlenceliydi, dişil enerjim yükseldi sanki.
Kızlar birbirlerine karşı çok yardımcı ayrıca. Erkek ortamındayken gebersem kahkaha atarlar, kız ortamındayken hemen yardıma koşuyorlar. Erkekler her haltı alaya alıyor ve bunu komik sanıyorlar.
Erkek ortamını eğlenceli yapan şey nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer