Erkekler niye kendi ortamlarını daha eğlenceli sanıyor?

Ben küçüklüğümden bu yana girdiğim her ortam erkek ortamıydı. İki ay öncesine kadar hiç kız gruplarında bulunmamıştım. Hayır, yani erkek ortamı full karı kız-araba-spor-siyaset üzerine kurulu. Özellikle bundan önceki erkek ortamımdakiler pavyona giden tiplerdi bir de. Erkek ortamını kız ortamından eğlenceli bulmanızı sağlayan nedir? Ben niyeyse hiç eğlenceli bulamıyorum? 2 ay önce kız grubuna girdim, vallahi yenilenmiş gibi oldum. Daha eğlenceliydi, dişil enerjim yükseldi sanki.

Kızlar birbirlerine karşı çok yardımcı ayrıca. Erkek ortamındayken gebersem kahkaha atarlar, kız ortamındayken hemen yardıma koşuyorlar. Erkekler her haltı alaya alıyor ve bunu komik sanıyorlar.

Erkek ortamını eğlenceli yapan şey nedir?

Erkekler niye kendi ortamlarını daha eğlenceli sanıyor?
Cevapla