Huzursuzluk çıkardığım ilişkilerimde daha çok seviliyorum ama sessiz sakin sorunsuzkenki ilişkilerimde kimsenin umurunda olmamışım
2 ay
Sorun çıkartıp kaos oluşunca erkekte bu sorunu çözmek isteyince, siz bunu aa bak benimle ilgileniyor diye düşünüyorsunuz. Ama doğru ilişki huzurun olduğu, iki tarafida ilerleten mutlu eden ilişkidir. Kaos seven kadından zaten olmaz.
Bunu yaşadığında insan ister istemez “demek ki kavga çıkarmalıyım” diye düşünüyor 😔🔥
Aslında mesele huzursuzluk değil, görünür olmak. Ses çıkardığında, sınır koyduğunda, duygu gösterdiğinde seni ciddiye alıyorlar. Sessiz ve sorunsuzken rahatça ihmal edebiliyorlar.
Burada yapman gereken, huzursuzluk değil; net sınırlar, açık iletişim ve kendine saygını koruyan bir tavır 💫
Cevap
2Cevap
Narsist insanlarda öyle sakinliği sevmez benim gibi dengeli karaktere sahip insanlar seni sever
Erkekler zoru sever
Yemeğin tuzu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?