Nasıl geçiniyorsunuz maddi durumu kötü olan var mı vasıfsız işci olan . ama hayata karşı hem iyi olan?

Soruu gayet acık utanıp cekinmenize qerek yok durumunuz cok iyi olup meslek sahibi olmanızada gerek yok... bazen hayat sartlarii asgari ucrete talim ettiyor nasil geceniyosunuz hic icinizde keske sunu alabilseydim diye icerleme oldumu
Güncellemeler
+1 yıl
Garimenkul danışmanlıqında 1 sene calıştım evliyken calışmıştim tanıdık birinin yaninda... lakin ayrıldım. eşimden kutsalllaıqa uymadı.. ihanet vardi.. ... malum. Ofis yerlerinde.. Bazı olumsuzluklarla yüz yüze gelebiliyosun. Heleki... Tanımadıqın bir yer. İnsanlarin niyetini anlayamiyosun. Bunu hissettiqimden calismiyorum... oyle yerlerde... ben şu an evkurda calışıyorum asgarii ucret alıyorum az olsun. Ama namusa farkli gozle bakan olmasın (, utanmıyorm..
Nasıl geçiniyorsunuz maddi durumu kötü olan var mı vasıfsız işci olan . ama hayata karşı hem iyi olan?
Cevapla