Açık giyinen bir kadının tesettürlü bir kadını eleştirmesi üzerine fikriniz ne olur?

Çalıştığım ortamda bir kadın var şort crop vs giyen tarzda güzel bir kadın. Normalde pek de hanımefendi. Ama öğrencilerimizden bir genç bir kadın var. Tesettürlü. Tesettürlü kadınlar hep mi güzel olur ya da saçlarını kapattıkları için yüz güzelliği daha mı ortaya çıkar ondan mı güzel görünürler anlamıyorum ama güzel bir kadın. Dikkat çekiyor. Kadınla ilgili erkek öğretmenler “su gibi güzel” falan dediler. Bu kadın arkadaşta o da güzel olduğu için sanıyorum ki kıskandı “başını kapatanlar biraz sıkıntılı oluyor” dedi. Biraz tuhaf bir andı. Herkes sustu falan. Benim çevremde de tesettürlü insan pek yok. Konu üzerine yorum yapabilecek bir bilgim yok ama yine de çoğunluk olarak tesettürlü insan çok bu ayrıştırma bir bana mı tuhaf geldi?

Açık giyinen bir kadının tesettürlü bir kadını eleştirmesi üzerine fikriniz ne olur?
Cevapla