Neden bozuk olduğunu isteyene anlatabilirim. Psikolojim çok bozuk ve hayattan hiç zevk alamıyorum. Beni seven 3-5 kişi olmasa intihar ederdim belki diye düşünüyorum. Psikoloğa gidecek param da yok. Gitmeden kitaplar okuyarak, videolar izleyerek psikolojimi düzeltebilir miyim sizce?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bence mümkün yani neden bozuk olduğuna göre değişir bu durum. eğer hastalığın varsa mutlaka git bence ama hayat dertleri falansa bence kendin de düzeltebilirsin
Psikoloji domino taşları gibidir. Bir tanesi yıkılmaya başlarsa ardı arkası kesilmez. Taşların gidişatı durdurulmalı.
Yani hayır.
Psikolog, psikiyatri, psiko terapi. Hangisine gitmem lazım sizce ve genel olarak kaç seans sürer.
Psikoloğa gidip bu konuyu danışmanız gerekiyor. Psikolog sizin psikolojik durumunuza göre, daha profesyonel tavsiyelerde ve desteklerde bulunabilir. Tavsiyelere göre psikiyatrik tedavi alabilir, psikoterapi görebilirsiniz. Seansları psikolojik durumunuza göre psikolog belirler. Dediğim gibi iyi bir psikoloğa danışmalısınız. Geçmiş olsun.
Devlette psikolog oluyor mu?
Evet oluyor ama bildiğim kadarıyla her yerde olmuyor.
devlette psikiyatriste gidebilirsin
Antidepresan verip yolluyo hemen.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!