Kişilik & Karakter Mutsuz olma sebebi, insanları abartmak olabilir mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Mutsuz olma sebebi, insanları abartmak olabilir mi? Evet olabilir Hayır olamaz Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Mutsuz olma sebebi, insanları abartmak olabilir mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
PandaİsBack Takip Et FenomenYoda Yaş: 27 +1 yıl İnsanlara muhtaç hissetmek, her şeyi çevrenden/ailenden beklemek, kendi başına aksiyon almaktan korkmak, özgüvensizlik. 0 0 Yorumla
AngelInHeaven90 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 41% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Evet olabilir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İnsanlara muhtaç hissetmek, her şeyi çevrenden/ailenden beklemek, kendi başına aksiyon almaktan korkmak, özgüvensizlik.
Evet olabilir