Narsist eşimi nasıl tedaviye ikna edebilirim 1.5 yıldır kendim gidiyorum tedaviye ama onu hala götüremiyorum psikoloğa?

kendisi benden 2 yaş küçük 25 yaşında ama her konuda başarılı bir insan ya ona kesinlikle lafım yok ama sürekli kendini diğer insanlardan ve benden üstün görmesi cidden moralimi bozuyor başlarda kendini benle hiç kıyaslamazdı ama anne olduktan sonra onuda yaptı evime gelen çocuk bakıcısını bile azarlıyor kimi geldiğinde benim maddi durumum eşimden kat kat daha iyi ama onunkide kötü değil maaş olarak benden iki kat fazla alıyor ama genelde insanlara parasıyla hükmetme duygusu var eve gelen kuryeyi bile kimi zaman azarlıyor akaryakıt isyasyonuna gidiyoruz ordaki pompacıyı azarlııyor azarlıyor dediğim sürekli yüksekten konuşuyor ve artık bunu banada yapıyor iki yıldır ve ben tüm konsantremi falan kaybettim artık iş hayatıma aşırı derecede etkisi oldu tedavilerim bana yaramıyor psikolog bana eşinin mutlaka gelmesi gerektiğini söylüyor ama konu psikolog olduğunda sinirleri üstüne cıkıyor bi kez psikologum eşimi aradı psikoloğu bile azarladı değiştirmek zorunda kaldım sonra geri döndüm nasıl bunu ikna edicem boşanmak istemiyorum çünkü bir çocuğum var eşime kalsak çoktan boşanır benimle ama ben boşanmak istemiyorum düzelebilir kendisi buna inanıyorum ben asla bana şiddet uygulayan birisi değil ev işleri olsun yemek yapmak olsun herzaman bana yardım eden birisi yani hamile olduğum zaman ayaklarımı bile yıkamışlığı oldu çok onu seviyorum o da beni seviyor ama iş hayatındaki performansını çevresindekilere yansıtıyor ya çalıştığı yerde yöneticilik yapıyor ama yine yetmiyor ona kendisini sürekli kendisinden çok daha iyi insanlarla kıyaslıyor onlar gibi olmak istiyor ilerleme kaydediyor ama hep daha fazlasını istiyor bu

Narsist eşimi nasıl tedaviye ikna edebilirim 1.5 yıldır kendim gidiyorum tedaviye ama onu hala götüremiyorum psikoloğa?
Cevapla