Eşimi psikoloğa gitmeye nasıl ikna ederim, psikoloğa gitmek iyi gelir mi?

Boşanın diyenler için söylüyorum, karımı çok seviyorum. Benden 10 yaş küçük. Küçüktür diyorum idare ediyorum ama yine de mutlu olmuyor. Hiçbir şeyden mutlu olmuyor, çocukluk yapıyor. Her istediğin alıyorum, her istediğini yapıyorum. Psikolog işe yarar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlışlıkla bebek bakımı kategorisi oldu, düzeltebilirsiniz.
Eşimi psikoloğa gitmeye nasıl ikna ederim, psikoloğa gitmek iyi gelir mi?
Cevapla