Ben psikolojimi iyi yapmaya çalışırken herkes benden daha fazlasını istiyor ne yapmalıyım?

Aile olarak iyi şartlarda büyümedim, 21 yaşındayım 7yıllık ilişkim var artık anlaşamıyoruz bütün arkadaşlığımı sevgimi ona vermiştim şimdi ailesi beni cahil buluyormuş istemiyormuş.
Kendimi geliştiremediğim için. İçime kapanığım kendimi ifade edemiyorum bazen kelimeleri yutuyorum herşeyin farkında ve zeki olmama rağmen harekete geçemiyorum çoğu zaman. Sürekli destek yerine eleştiri alıyorum annem ailem teyzem amcam kuzenlerim. Herkes beni suçluyor. Kimsenin bu kız niye böyle oldu diyen yok. Ailevi sorunlarımı herkese anlatmak istemiyorum psikologlar çok pahalı kendi kendime yemek istiyorum artık
Ben psikolojimi iyi yapmaya çalışırken herkes benden daha fazlasını istiyor ne yapmalıyım?
Cevapla