Aile olarak iyi şartlarda büyümedim, 21 yaşındayım 7yıllık ilişkim var artık anlaşamıyoruz bütün arkadaşlığımı sevgimi ona vermiştim şimdi ailesi beni cahil buluyormuş istemiyormuş.
Kendimi geliştiremediğim için. İçime kapanığım kendimi ifade edemiyorum bazen kelimeleri yutuyorum herşeyin farkında ve zeki olmama rağmen harekete geçemiyorum çoğu zaman. Sürekli destek yerine eleştiri alıyorum annem ailem teyzem amcam kuzenlerim. Herkes beni suçluyor. Kimsenin bu kız niye böyle oldu diyen yok. Ailevi sorunlarımı herkese anlatmak istemiyorum psikologlar çok pahalı kendi kendime yemek istiyorum artık
Kendimi geliştiremediğim için. İçime kapanığım kendimi ifade edemiyorum bazen kelimeleri yutuyorum herşeyin farkında ve zeki olmama rağmen harekete geçemiyorum çoğu zaman. Sürekli destek yerine eleştiri alıyorum annem ailem teyzem amcam kuzenlerim. Herkes beni suçluyor. Kimsenin bu kız niye böyle oldu diyen yok. Ailevi sorunlarımı herkese anlatmak istemiyorum psikologlar çok pahalı kendi kendime yemek istiyorum artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ne ondan ne de ailesinden sana bir fayda gelmez onlar sadece seni üzerler ve senin daha çok içine kapanmana sebep olurlar ondan ziyade psikolojik baskı yaparak da seni kendinden bile tiksindirebilirler senin için en iyisi seni sen olduğun için kabul eden bir aile seni sen olduğun için seven ve kabul eden bir adam bulman lazım ya da uğraşma bulması gereken adamdır O adam gelir seni bulur Allah yazdıysa kaderine en iyisini yaşarsın ama yazmadıysa kötüsünü Unutma bu devirde dürüst insanlar değil çakal sırtlan Yalan söyleyen insanlar sevilir
Bende aynı şeyleri düşünüyorum sözde beni seviyorlarmış iyi bir insan diyorlarmış. Sevgilimde beni üzme arada bırakma ben sadece sana bakıyorum onlarla değil benimle olacaksın diyor.
Hep böyle olmayacaksın her zaman sevgin olmayacak dedim çok kafam karışık.
3yıldır kuzey ırakda görev yapıyor dağdan başka yeri görmüyor şu an yeni izne geldi yakın olasım gelmiyor beni üzüyosun diyor fakat unutamıyorum ailesinin böyle demesini
Oo daha berbat asker olması çocukları sen büyüyeceksin o değil ve o görevlerde olduğu için hep ailesiyle haşır neşir olacaksın onunla değil yani o haklı ama mesleği onu haksız yapıyor o yanında olamayacak ama ailesi senin yanında hep olacak ve seni onlar çok yıpratır dağıtır bitirir
Sözleşmeli Askerliği bitecek Nisan ayında. Ben hemen evlenip çocuk yapmayı düşünmüyorum kendimin çok eksik yanı var farkındayım bir işe giriyorum iki gün sürüyor çalışmam çok kırılganım. Ama aşmak için elimden geleni yapıyorum. Babam konuşur konuşur susar eniştemede böyle yapıyordu eniştem gelince hiçbir şey yok gibi aynı diyor. Ben böyle bir şey görmediğim için bana tuaf geliyor
Vallahi ben sana şunu söyleyebilirim evlendiği zaman seninle hemen çocuk yapmak istiyorsa bu onun ileride sana gerçek yüzünü göstereceğinin bir işaretidir ki Çocuk yapmayı istemesindeki Sebep senin Ondan kolay kolay kopamaman için ve çocuktan ötürü ona katlanabilmen erkekler çakal gibidir dikkat et ya burada daha detaylı konuşmak isterim ama olmaz Sen beni Instagram'dan eklesene ozan_gur21 profilim⚫ böyle
Çok anlayışlı mantıklı birine denk gelmen lazım hayatta Allah yardımcın olsun. Umarım yetenek ve özelliklerini gösterebilirsin.
Allah razı olsun sizde inşallah
Amin cümlemizden inşallah 🤲🏻 bu