Psikoloji alt üst ne yapacagimi kestiremiyorum hic böyle olan var mi?

Son 2 ayda o kadar çok şey yaşadım ki doğru düzgün anlaticak kimse bile yok devlet psikologları zaten başları şişmiş her gün sorunlu insanlarla uğraşmaktan doğru düzgün bile ilgilenmiyorlar kısacası elde var sıfır batmaya devam ediyorum elimden tutan biri vardı zamanında oda terk etti beni ne yapacağımı şaşırdım o kadar bunalımdayım ki Bi akıl verin ne yapacağımı şaşırdım aranızda zamanında böyle olan var mıydı varsa nasıl atlattı?

Psikoloji alt üst ne yapacagimi kestiremiyorum hic böyle olan var mi?
Cevapla