Kariyerim için sevgilimden ayrıldım, kötü birisi miyim?

Merhaba ben kariyer yapmak istediğim için pek de sağlıklı olmayan ilişkiyi bitirdim ama bana kendimi kötü birisiymişim gibi hissettirdi
Zaten ilişkimiz düzgün değildi ve devam etseydi ben kendime odaklanıp kariyer yapamayacaktım sizce ben kötü birisi miyim, iyi mi yapmışım?
Kariyerim için sevgilimden ayrıldım, kötü birisi miyim?
Cevapla