Bir tek ben bok gibi hissediyor olamam herhalde dime..

Bir tek ben bok gibi hissediyor olamam herhalde dime..

Belli bir yaşa geldikten sonra insanlar gerçekten de kendini anlatma çabasına girmiyorlar. Ne yapalım şimdi sabahtan akşama kadar kendimizi ifade etmeye mi çalışalım. Anlayan anlar anlamayan da kendisi bilir.
Artık hiçbir şey yapmıyorum çünkü kafasına göre anlamak isteyen yine istediği gibi anlıyor
Bende yavaş yavaş öyle birine benziyorum... umursanmadıkça umursamaz oluyorsun
Öyle çünkü baktım Ben umursadıkça kafama taktıkça psikolojik olarak kendimi kötü hissettikçe herkes hayatına devam ediyor kimse kimsenin umurunda değil Ben de öyle yapmaya başladım
En iyi cevap için teşekkür ediyorum
Bu saatten sonra hiç kimseye kendimi anlatma mecburiyetim yok
Cevap
3Cevap
Anlamayanlar arasında kaldıysam kendimi anlatmaya çalışmam ve susup önüme bakarım
hata bende evet.. cok cıddı sorguluyorum kendımı
Seni anlamak isteyen her şekilde anlar. Bazen bazı şeyleri takmamak lazım
Öfkeli ve diyorum ki bunlar tam bir g*rzekali
bende cok gergınım.. prıze baglasan mahalleyı aydınlatırım Şu an .. topraklama yapmam lazım...
Aslında içimizde kanser olacağına ağzımızda konser olmalı sayıp s övüp geçip gideceksin
Buna pek ihtiyaç duymam.
kendını anlatmayımı bıraktın? yoksa etrafındakı ınsanlar hep senı anlayan kısılermıydı
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?