Birine bir şey anlattığım zaman sonrasında rezil olmuş gibi hissediyorum bunun sebebi ne olabilir?

Kiminle ne konuşsam ne anlatsam ne sorsam sonrasında pişman olup çok utanıyorum kendimi rezil etmiş gibi hissediyorum özelliklede kendimden büyük insanlara karşı bunun sebebi ne olabilir sizce neden böyleyim
Birine bir şey anlattığım zaman sonrasında rezil olmuş gibi hissediyorum bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla