Kendi kendinize hedef koymanız ne kadar süre aldi? Yani ben kendi kendime hareket edince çok boş hissediyorum ve eksik hissediyorum. Yardım eder misiniz, benim problemim ne yani diğer arkadaşlarım hızla hayat kurarken kendilerini bulurken ben neden 23te hala hiçbir şeyden emin olmayan biriyim anlamadım.
Biraz sürer bağımsız olman.
Şu anda yol almış olman lazimdi. Normal değil kendinden emin olmaman.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Daha olmadı maalesef
Ne geç kaldın, ne de acele ediyorsun. Tam da olman gereken zamanı yaşıyorsun. Ben 25ime kadar senin kafadaydım...
Belli bir spor veya sağlıklı günlük bir hobin olunca hayata tutunmak daha kolay oluyor.
Alakası yok. Bunlar sadece araç olabilir. Öncelikle yolda olma durumunla barışık olman lazım. Sonra da o yolun nereye varacağını kestirebilmen.
Bunun için belli bir alışma sürecin olacak
şu an öyle hissetmen normal
Tek yaşamak etkili oluyor diyorlar.
Evet ben 2011'den beri yalnız yaşıyorum bayağı etkili
16 yaşımdan beri kendi kendime yetiyorum
Bende 23 üm hala bomboş bi hayatim var