Arkadaslar kendi kendinize yaşamaya yetmeye kaç yaşında basladiniz? 20lerden sonrası kolay mıydı sizin icin? ?

Kendi kendinize hedef koymanız ne kadar süre aldi? Yani ben kendi kendime hareket edince çok boş hissediyorum ve eksik hissediyorum. Yardım eder misiniz, benim problemim ne yani diğer arkadaşlarım hızla hayat kurarken kendilerini bulurken ben neden 23te hala hiçbir şeyden emin olmayan biriyim anlamadım.

Biraz sürer bağımsız olman.
Şu anda yol almış olman lazimdi. Normal değil kendinden emin olmaman.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaslar kendi kendinize yaşamaya yetmeye kaç yaşında basladiniz? 20lerden sonrası kolay mıydı sizin icin? ?
Cevapla