Üzüntünuzu gizlemek için mutlu taklidi yaptınız mı ve neden yaptınız? 


Acı acı gülümsemek işte onun adı. 😏Şu emoji gibi
Soruyu sorup sonra unutmuşum😄😄 neden mutlu olarak gulemiyoruz neden bı acı olmak zorunda herkeste bence esas konu bu. Bu çözülmeli
Nerden öğreneceğim onu var mı bı kursu egitimi 😊
Çok yaktılar canımızı ama duzelcez umuyorum😄 hep ben birilerine iyi umut verici şeyler söylerdim bu defa işler değişti 😇 teşekkür ederim firuzen😇
Olmuş olabilir öyle şeyler
Olmamışta olabilir 😄
Her zaman 😇
Cevap
1Cevap
Hayır olmadı genelde hep ağlamıştım içten gülmedim
Oldu tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar