Terapi ne zor birşeymiş. "Kabul ettim" dediğin şeyleri bazen gönlün hiç de kabul etmemiş oluyor.. İnsan en büyük ihaneti ve vurdumduymazlığı kendisine yapıyormuş.

Terapi ne zor birşeymiş. "Kabul ettim" dediğin şeyleri bazen gönlün hiç de kabul etmemiş oluyor.. İnsan en büyük ihaneti ve vurdumduymazlığı kendisine yapıyormuş.

Yüzüm genellikle pek gülmez. içim kan ağlar sürekli ama bun dışarıya belli etmemeyi deniyorum. ya da yansıtmamayı deniyorum. ama sevdiğim bir ablamla konuşurken yüzüm gülmüştü en son
Daim olsun yüzünün gülüşü.. 🌸
Teşekkürler senin de 🌸
Sağolasin 🌸🌸
Çalışmak hem Kendin için başkaları için faydalı bir şeyler yapmak, bu amaçta yorulmak, uykuyu ve dinlenmeyi hak etmiş olmak, eğlenmek ve eğlendire bilmek, gülmek ve güldüre bilmek, yaşmak ve başkalarının da yaşamasına katkı sağlaya bilmek... Kısaca En güzel Terapi; Huzurlu olmak
Terapi bazen kabul, bazen red getirir. Bu sebeple kabul etmek doğruluğunu kabul etmek değildir, bazen bu kadar oluyor veya yok saymak maksatlı oldu bitti demek gerekiyor.
Aynen öyle
EİC Teşekkür ederim
Rica ederim
Öyle sevmem çok. Dışım içim bir genelde… ama bazen üzülsendr sevdiklerine hissettirmek istemez insan…
Doğru...
Merak etme, terapisizlik veya kendini anlamak zor bir yol, bu herkesin kendi süreci. Bir zamanlar yüzüm gülerken içimden gelen acı, beni gerçekten yıpratmıştı. Hatta bazen gülmek bile acıyı biraz unutturuyor, unutmak istiyorsun. Ama önemli olan bu duyguları kabul edip, kendinle barışmak. Bu süreç zaman alır, sabret ve kendini çok yorma, içten gelen huzuru yakalamaya çalış. 🌿✨
Cevap
6Cevap
Terapinin amacı budur zaten gerçeklerle yüzleşmek insanlar savunma mekanizması olarak bastırmayı kullanır bilinçaltına atsan bile o düşünceleri sana kaygı verir , rahatsız eder. Terapi ile beraber o düşünceler ortaya çıkar ilk başta seni rahatsız eder ama iyileşmene katkıda bulunur
Dün ve muhtemelen bu gün de öyle olacak bu kışta efkarlıyım bahara Allah Kerim
Amenna
Terapi yapmak cidden çok zor bişeydir özellikle ilk başlarda zorlar ama zamanla iyileştirir.
Çok olmadı
Palyaço misali hep. Yüzün gülüyor diye herkes seni mutlu zanneder
Yıllardır öyleyim ben yuvamın yıkılmasını bir türlü kabullenemedim üzüntüsü hiç geçmedi
Bende kalsın 😕
Uzun zaman olmustur artik o kadar buyutmuyorum hicbirseyi
Sin zamanlarda yaşamadım bunu
Bir süre oldu
Her zaman
Hatırlamıyorum okadar çok yıkıldığım an var ki.
Her gün öyleyim
Son on yıldır 😌😃
Sürekli böyleyim
Seneler oldu
1-2 gün önce
Hep öyleyim zaten
Dün 😄
Sahte gûlücük yspmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?