Açıklarla kapalilarin farki kalmadi, niye kapanalim?

Seneler önce feraceyle kapanmistim, zamanla tunik elbise ceket etek vs ye evrildi. Hiç makyaj yapmazdım, makyaj yapmaya şeffaf da olsa oje sürmeye başladım.

Bi ilk halime bir de şimdiye bakinca baya fark var. Açık insanlardan tek farkımda başımı bağlıyor olmam galiba. Bu da gittikçe anlamsız geliyor.

Bir de açıkken kimse bakmıyordu pek bana, şu an nereye gitsem gözler üzerimde. Dikkat cekmeyeyim diye yaptığım şeyler dikkat çeker hale geldim.

Ne yapmaliyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Tesettur sorusunda gene birsuru erkek
Elinizi skinizden cekmiyorsunuz gelmiş laf yapıyorsunuz
Hoşt hoşt
Açıklarla kapalilarin farki kalmadi, niye kapanalim?
Cevapla