Arkadaşlar lütfen aşağılamadan yorum yapın sorunun bende farkındayım?

Dışardan tanıdık tanımadım herkes çok güzel olduğumu su gibi olduğumu bebek gibi olduğumu vs söylüyor. Ancak bende görünüşe bakılırsa aşağlık kompleksi var hergün yeni bir yerimde kusur buluyorum burnum estetik olmamasina rağmen gayet güzel farkindayim ama daha daha güzel olsun istiyorum gözlerim elaya benzer bir renk ısrarla lens alıp değiştirmek istiyorum dudaklarım gayet dolgun dolgu yaptırmak istiyorum kirpiklerim ipek kirpik gibi ben hâlâ takma kirpik istiyorum. Başka kızları gördükçe komplekse giriyorum kıskanıyorum hepsinin farkındayım bazen onlarda gördüğüm gözüme güzel gelen şeyleri kendime uygulamak istiyorum ezik görüyorum bazı zamanlarda kendimi. Sizce bunu nasıl aşabilirim hayatımın her alanında canımı sıkan bir durum

Arkadaşlar lütfen aşağılamadan yorum yapın sorunun bende farkındayım?
Cevapla