Selâmlar!!
Size yapılan iyi ya da kötü şeyleri unutur musunuz, yoksa unutuyormuş gibi mi yaparsınız...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Size yapılan iyi ya da kötü şeyleri unutur musunuz, yoksa unutuyormuş gibi mi yaparsınız...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Hayır unutmuyorum unutmuş gibi de yapmıyorum.. Hiç bir güç bana unutturamaz.. Gün gelecek onların hesabı görülecek.. Şu söz tam bunun için söylenmiş olmalı..
Keser döner, sap döner, gün gelir hesap döner.. 😅
Hayır bana yapılan iyi de kötü de olan şeyleri hiç bir zaman unutmuyorum. çünkü yapılan iyilikler benim için çok önemli yani vefalı biri olduğum için de genelde yapılan iyiliğin karşılığını mutlaka vermek isterim her zaman. aynı şekilde kötülüğü de unutmuyorum çünkü kötülük de de kinci olduğum için biraz mutlaka o kişi bana yapılan yanlışı ya da kötülüğün cezasını çeksin isterdim ben. bazen de çok değersiz kişiler oluyor onları da umursamıyorum bile. zaten bu hayatta bence insan yaşadığı hiç bir şeyi unutmaması gerekiyor unuttuğu zaman maalesef aynı hataları bir daha yapabilir ya da aynı kişilere güvenir bu da o insan için kötü olurdu. ben yıllar önceki olayı bile hatırlarım bu da benim için güzel bir özellik. bazen inatçı olmak kötü oluyor sadece çünkü boş vermek yerine konunun üstüne gittiğim zamanlarda oluyor. yine de iyilik benim için kötülüğe göre daha değerli olabilir.
Yok ya gerçekten bu konuda tam olarak net bir şekilde söylemek isterim ki bana yapılan iyiliği de kötülüğü de hiçbir şekilde unutmuyorum, yani özellikle kötülük yapıp da kalbimi kıran insanlar olduğu zaman onlardan bir intikam almak bir şey yapmak için asla uğraşmam kafama böyle şeyler için yormam ama mesela diyelim ki o insanla ilgili bir haber aldım, bana yaşattığı bir olayın bir benzerini yaşamış Ben de dedim ki iyi olmuş zamanında bana da böyle yapmıştı müstehaktır geçerim
6 yaşımda ilk defa bisiklet sürmeyi öğrendiğimde yanlışlıkla bir adama çarpmıştım. Çünkü başım aşağıda bisikleti sürüyor ve önüme bakmıyordum. Çarptıktan sonra başımı yavaşça yukarıya kaldırdım, kaldırırken de adamın bana kızmasını bekliyordum. Ama sivri çeneli yüzünü görene kadar hiç kızmadı, aksine gülümseyerek saçlarımı okşadı. Aradan 20 yıl geçmesine rağmen o adamın tüm yüz hatlarını hatırlarım.
Yapılan bir tebessümü nasıl unutmuyorsam, yapılan kötülüğü de unutmam.
Cevap
34Cevap
Unutmam
Hak eden iyiyi veya kötüyü elbet bir gün bende bulur.
Öyle içime atıp kurmam.
Kin veya nefret taşımam ama derler ya intikam soğuk yenen yemektir oyle bir şey de değil benimkisi.
Yeri geldiğinde öyle bir cevap veririm ki kendi bile şaşırır.
Hani derler ya kavga da bile söylenmez diye.
İşte öyle bir söz cikarki ağzımdan küfür etsen daha iyi olurdu dersiniz.
Ben bana yapılan iyiliği hiçbir zaman unutmam. Kötülüğü ise aklımda tutmam.
Kötülüğü unutabiliyorum ama yapılan iyiliği hiç bir zaman unutmam.
Unutulmuyor... Her ne kadar unutuyoruz desekte kendimizi kandırıyoruz...
Kandırmaya devam...
Unutmuyorum asla ama affedici olabiliyorum 😄
Akıllanmıyorsun ben daha napim.😄
Sanırım en sonunda onu yapıcam sana.😄
Unutmam. Değer verdiğim kişiler için unutmuş gibi yaptığım olmuştur.
Değer verdiğin kişi kötülük yapsa.😄
Tabiki unutmam her yerde dile getirmem ama yazarım bir köşeye günü mü geldi çat çat masaya koyarım ona göre davranırım
Asla asla asla.. Hiç bir şeyi unutmam ve her zaman bana yapılanı yaparım intikam almadan rahatlamam
Oplak burcuyum ben ne iyilik ne kötülük asla unutmam. Hatta yapılan kötülüğü yüzüne de çarparım zamanı geldiğinde
Özellikle iyiliği hiç unutmam. Kötülüğü unutmuş gibi yapabilirim.
@Dawsonn peşimi ne zaman bırakmayı düşünüyorsun acaba
İyilikleri de kötülükleri de unutmam. Ama yapılan kötülüğü unutmamak daha önemli.
İnsan unutan mahluktur. Yapılan iyi ya da kötü şeylere göre de değişir tabi ki
zihin kütüphanemin arka raflarına koyuyorum. gün geldiğinde ŞAAKK :)
İyiliği unutmam.
Kötülüğü niye bilmiyorum çabuk unutuyorum.
İntikamcı değilim ama unutacak kadar arsız da değilim
Bana yapılan iyiliği asla unutmam. Kötüğü ise anca canım çok yandıysa. Bir tarafa not ederim.
Hayir unutmam kötüler duruma göre unutulur ama iyilikler unutulmaz
Unutmam ama üstüne çizik atarım. Yeri geldiğinde okuyup mesafemi korumak için.
İçimde bir yerde saklanır. Hem vefalıyım hem de kinciyim.
İyilik ya da kötülük hepsi benimle kalır..
Bana yapılan iyiliği de kötülüğü de ölene kadar unutmam
Arkama dönüp bakmıyorum 😀
İyi yapıyosun.😄
Olması gerekeni yapıyorum 😀
kafamı bi yere çarpıp hafızamı kaybetmediğim sürece hiçbir şeyi unutmam hafıza denen şey var yani
unutmam ama iyilikleri de asla unutmam mesela
Genellikle iyilikler unutulur ama insanlar kötülükleri hiç unutmazlar.😄
evet normalde öyle aslında :) ama ben iyiliği de unutamıyorum kredi katlanarak çoğalıyor bende küçücük iyilik karşısında 😀
İyileri unutmam ama kötüleri unutmaya çalışırım
Unuturum ama hissettirdiği şeyi asla
Utunurum ama eskisi gibi olmam
bende unutma modu yok
Kurt kışı gecirir ama yediği ayazı unutmaz.
Topunu unuturum zira hayat kısa
Yok tabiki kim. unuturki sen unuturmusun yani
Yapılanları unutmam..
İkisini de unutmam
İkisinide unutmam
Unutuyorum artık hiç bisey gelmiyo icimden
Unutmuş gibi yapar ama hepsini tek tek hatirlarim
Iyide unutmam kotuyu de
Yapilan iyi şey olsaydı unutmazdim ben ya 😂
Her ikisini de unutmam.
Unutmam
Asla unutmam!
asla unutmam
Aslaaa
Asla unutmam.
Unutmus gibi yapiyoruz iste
Hayir
Hayır
Unutmam
unutmam
Unutmam kolay kolay
Unutmam
Hiç unutmam.
Kin tutmam ama yanınada bırakmam
Unutmam
Unuturum..
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?