Benim için 19-22 aralığı örneğin. Hayatın devamında neler göreceğiz tabii bilemeyiz de :D

Benim için 19-22 aralığı örneğin. Hayatın devamında neler göreceğiz tabii bilemeyiz de :D

Benim için güzel bir yaş aralığı yoktu maalesef. yani özel ve güzel diyeceğim bir yaşım olmadı şimdiye kadar sadece 13 yaşlarında güzeldi biraz çünkü o zamanlar full oyun oynardım kuzenlerimle zaman geçirirdim birde halı sahaya giderdik sürekli ve futbolu da sıkıcı takip ederdim. ama 15 den sonra biraz bozmaya başladı sıkılmaya başladım. şu an yaşadığım 23 yaşım da oldukça boş geçiyor.
Biyerden sonra her şey aynı olmaya başlıyor.. Bi tık fazla aydınlanma ile herşeyden nefret etmek ve depresyona girmek için tıklayın.
Aslında 20 yaşlarında kalmak en iyisi.. Gerçeği görmek için yeterli akıl var.. Ama enerji müsaade etmiyor..
Cevap
30Cevap
Lise zamanlarım mükemmeldi, çok özlüyorum o yaşlarımı.
17 ile 19 arası. Eski fotolara baktım da arkadaşlar ile çok şeyler yaşamışız.
13-18 arası güzeldi. 18’e girdikten sonra dayakları yemeye başladım hayattan 😃
Size en güzel yıllarımdan bahsedeyim.
Sene 1972. Daha yokum o zamanlar.
19 ve 23 suanki yani site niye 22 yazmış onu da anlamadım da neyse
Doğum tarihini yanlış seçmişsindir. Değiştirilmesini istersen, bir defalık değiştiriliyor. @KızlarSoruyor hesabına yazabilirsin.
Teşekkür ederiiim:)
2015 yeğenimi kaybettikten sonra hayatım bom bok oldu öncesi çok güzeldi derdim tasam yoktu
Teşekkürler
20li yaslarin başı kaostur... cocukluktan ciktigin icin pembik gozluklerini cikartirsin ve gercek dunyayi gormeye baslarsin... en guzeli 20lerin sonu 30larin basi
Bu yazıyı bugün ben de gördüm gülümsedim gerçekten öyle çok sorunlu bir yaş oluyor aslında
Bence en güzel yaşlar 25’ten sonrası
Yaşamış olduğumuz yaşayacağımız her yaşın kendine göre bir güzelliği var önemli olan geçirdiğimiz her günü dolu dolu bir güzel yaşamaktır
18-24 yaş arası çok güzeldi. Sonra her şey yavaş yavaş çökmeye başladı hayatımda
Yirmi yaşında olmaktan memnunum. İleride ne olur bilemem. Ergenlik zamanları güzel değildi zaten
Çocukluk güzeldi bee yinede ne dert ne tasa vardı mutluyduk
15 -18 arası prime dedikleri dönem baya iyiymiş hatırlayınca
En kötü yaş 18 geri kalanı acıda olsa bundan güzeldi
0-4 yaş dünyanın en iyi yaş aralığı.
Ye , iç , sıç , uyu muazzam hayat
Yaş fark etmeksizin Mutlu ve huzurlu olduğum her zaman
0-19, sonrası bombok. Sanki bir kabusun içerisine hapsoldum, çıkamıyorum.
20ye gelene kadar çok iyiydi, 20den sonrası çöp asdjdk
0-2 yaş bebeklik dönemi dert yok tasa yok bir şey bilmiyorsun hatırlamıyorsun sorumluluğun yok en rahatı
30+ yaş aralığını keşfetmeyen kalmasın, hem ekonomik anlamda özgürlüğü kazanıp hem de daha doğru akıllı zeki kararlar alma anlamında...
Liseden başlayıp üniversite bitene kadar her şey çok güzeldi..
23-25 arası en güzeliydi..
15-18 çok güzelmiş de ben farkında değilmişim.
Bundan 10 yıl önce baya iyiydi.
18 çünkü 18 yaşımda evlendim ve şimdiye kadar çok mutluyum
18-20 20 den sonra hayat ilk darbeleriyle kapıda bekliyor
20 yaşıma kadar iyiydi. 20-22 arası berbat. Şimdi yeniden toparlanıyorum.
30 dan 55 arası çok iyiydi. 60 ve sonrası da güzel gidiyor şimdilik.
30 a doğru hızla giden bu yıllardan bir b. o. k anlamadım. en güzel yaş araligimi bile hatırlamıyorum inanin
1-5 hatırlamadığım yıllarım
17-19 yaşlarım en güzel yaşlarımdi
30 yaşımda biri olarak söylüyorum. Her yaşın ağrı bir güzelliği var.
En güzel yaş 35-50 yaş arası.. 🤨🤨
18 ve 30 yaş arası
10/13 anlamıyorduk bişiden🫠
Ben tam şu anki yaş aralığımdan memnunum
24 e kadar olan dilim
Bence şu an en güzel yaşlarımı yaşıyorum
13 yaşımdan önceki bütün yaşlar galiba..
Lise zamanlarım idi, 15-18 yaş aralığı
Henüz en güzel yaş aralığıma gelmedim
30 lu yaşlarım çok iyiydi
Hür ve sağlıklı olduğum her yaş güzeldir nett.
Benim icin 28 yaş en güzel yaşımdı😌
20-30 aralığı kesinlikle...
Prime zamanlarım 20-22 arası
19'da kalmak isterdim
30 40 bence daha yasamadim ama
25-35 en verimli yaşlar.
35'ten sonra daha sakin ve mütevazi
20-25 bence 🙂
7-15
22-33
15 25
17-19
18-22 idi benim de.
15 yaş
20 21
35 sonrası
26-30 çok güzeldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?