Ben 25, 28 yaşlarında güzelliğin en parlak devrini yaşadım 😀 30 dan bir çirkinlik hissi gelmeye başladı sanırım yaşlanıyorum..
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarın kasları çıktı hafif hafif. Tam çıksın istediğin seviyeye ulaşmış olurum. Çok süslü olmaya karşıyım çok düşünmedim açıkçası ama bir sorunum da olmadı şükür yaş aldıkça da zararını görmedim görmezsin de diyorlar bide burçlara bağlıyanda oluyor gülüyorum.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Tabii ki gençlik. İnsanın enerjisinin dorukta olduğu, karamsar olmadığı, zorluklardan gözü korkmayan, yorulmayan bir dönem.
Bu özelliklerden sadece sanırım spor açısından koşu benim için sorun. Koşmayı ve yürümeyi çok severim. Hâlen o kadar kötü değilim ama insan yine de yavaş yavaş bünyesi almıyor artık.
00 Yorumla
+1 yılEn güzel hissettiğim yaş 10 yaşında iken, çünkü aşık olmuştum 😃 Benim açımdan ise bence hiç kafana takma sen çirkin görme kendini bende tam tersi mesela 30 ve üzeri bayanlarla arkadaşlık etmeyi tercih ediyorum (lafım sana değil üzerine alınma) tercih meselesi sadece :)
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yıldaha o yaşlara gelmedim belki de. şimdi de güzel hissediyorum, ama geçmişe bakıp aa o zamanlar daha güzel hissediyormusum diyemem çünkü belki ileride daha güzel hissedeceğim, bilemem ki..
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
97
Cevap
116Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHiç bir yaşım güzel değildi
10 Yorumla
+1 yıl19 yaşım en güzel yaşımdı ama ben yaşlanmaktan korkmuyorum eninde sonunda bazı şeyleri yaşayacağız bu anlarda yapabildiğimi yapmak ve hayatın tadını çıkarmak lazım ama 19 bir ayrıydı 15 en değişik yaşım 3-4-5- 6 - 9-10 en şanslı yaşlarım 7 yaş bende travma bırakıpta hiçbir şey fark etmediğim yaşım ilk, zorbalığımı gördüğüm yaşım 9-10 çok mükemmel olmasada arkadaşlık ilişkilerimin daha iyi olduğu birçok şeye kafamınn çok daha iyi bastığı ve yaratıcı yaşlardı 18 ı pek sevmemiştim 21 içime kapanıp dahada sorguladığım ve yaşadığım olaylar sonucunda hayata karşı net çizgilerimi daha net çizmeye başladığım
22 ise artık zorlamamaya akışa bırakmaya başladığım yaşım hala bazen duygusal dalgalanmalarım olsada gelir geçer diyorumm değiştirmeye çalışmıyorum ben buyum bu duygusallıkla yaşamayı öğrendim.. Çok derin düşüncelere daldım yine sevgiler..10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende öyle bir şey yok galiba ya
Kendime rakip sadece kendimi ve kardeşlerimi gördüm
Hepimiz kilo alsak versek cildimiz sıkı
Alkol sigara içmeyiz
Hatta abimler sigara içecek olurlarsa kızariz
31 yaşındayım
Benden 5 6 yaş as küçük kızların ciltlerinde sarkmalar boyunlarinda çizgiler
Bacaklarda selülitler
Aman aman Kendimi çok seviyorum
Küçük kardeşime baskı yapıyorum
Sakın diyorum kendini salma diye
Ben kendimi sevdikçe hep güzel hissediyorum
Gerçi belki şöyle diyen olur
Dışarıdan nasıl göründüğün önemli filan diye
Vala görücü gelmek için sorduran oluyor
Ben yaşımı söyleyince herkes şok 😂😂
Ufak tefek değilim boyum da 175
Tanrı vergisi naparsiniz
Bütün kardeşler kendimizi çok güzel hissediyoruz 😂😂
Bütün kadınlara tavsiyemdir 😃😃123 Yorumla- +1 yıl
Anladım senin yaşında birsürü bekar insan var ben mesela 37 yaş hiç evlenmedim bende umarım istediğine ulaşılırsın 🤔
Cevap sahibi+1 yılBağlantıyı kuramadım
- +1 yıl
Anlamadım?
Cevap sahibi+1 yılKonunun evlilikle senin 37 yaşında olmanla ya da evlilikle ilgisi ne?
Cevap sahibi+1 yılSeren sen neden bu kadar delirdin 😂😂 bak işte sen ve senin gibiler kendilerini sevemeyen bu yüzden bir başkası kendisini sevdiğinde kıskançlıktan deliren tipler. Biraz ozguveniniz olsun be. Bir ameliyat oldum 100 kiloya çıktım. Şişko olduğum zamanlar bile kendime aşıktım. Toplu taşımada sırf bu konu üstünden bütün kadınları güldürüp kahkahalar ile indirmiş insanım. Her gittiğim yere neşe saçıyorum. Bana yazdığın yorumdan utan ve hemen kendini sevmeye başla. Hayat nefret beslemek için çok kısa. 😃😃
- +1 yıl
Ya yürü git evet senin gibi kendini bir nimetten sayan cahil kendini beğenmiş sanki dünya güzeliymiş gibi Kasım Kasım kasılan tipleri görünce deli oluyorum ben çok şükür kendimi seviyorum özgüvenimde var senin gibi böyle platformlarda şımarık şımarık yorumlar yapmıyorum asıl sen kendin yazdıklarından utan ergen olduğun o kadar belliki olgunluk sıfır eğer olgun biri olsaydın dış görünüşün bu kadar önemli olmadığını bilir bu kadar kendini kaf dağında görupte ben güzelim de güzelim demezdin bence sen evde kalmışsin belli amacın neyse hadi yallah senin seviyene daha fazla düşemem ayrıca sen güzel olsan ne yazar için boş senin hemde bomboş 😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılSeren seni deli etmek benim için bir zevk oldu 😂😂 ben kendime aşık olmaya devam edeceğim. Sen de ne halt ediyorsan et 🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılSeren ben mükemmel olduğumu hiç yazmadım. Kendimi çok sevdiğimi ve güzel bulduğumu yazdım. Ama teşekkür ederim beni mükemmel gördüğün için. Laf sokayım derken benim mükemmel olduğumu ilan ettin. Bilinçaltın seni ele verdi. Teşekkürler farkında olmadan ettigin iltifat için 😂😂
- +1 yıl
Bu kadar güzelim diye böbürlenme o zaman ayrıca kendine bu kadar güvenin var madem neden gizlisin profilinde resim bile yok bence sen kendini beğenmedigin için bu kadar övüyorsun komplekse girmişsin sanırım sende narsist kişilik bozukluğu var onlar bu kadar bencil ve kendine hayran olurlar olumsuz eleştiri alınca senin gibi kudururlar hazmedemeyince bence sen git bı soda iç iyi gelir 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Kendini mükemmel görmeyen insan bu kadar abartılı yorum yapmaz bide diyosun ki benden küçük kızların şurası şöyle burası böyle kendini kusursuz görmek mükemmeliyetçiliğe girer ama dediğim gibi sıradan ve kusurlusun kabul et hazmet ayrıca senin neyini kiskanicam görmedim bile kendi bilinç altında belliki eziklik duygusu yatıyor kompleksli olduğunu bu kadar belli etme sana iltifat değil gerçekleri yazıyorum nerenden algılıyorsun acaba algı bozukluğuda var sende ilaçlarını iç tatlım topluma adapte ol okey
Cevap sahibi+1 yılAy ne kadar muhteşem biriyim ya. Kız orta yerinden çatladı da çatladı. Destanlar yazmış resmen. 😂😂 bu kadar uzun yazmasan belki kıskandığın belli olmazdı. Hadi sana da bye kendini sev benden sana not muah 😘😘🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılSeren seninle dalga geçerek stres atıyorum sağol ya 😂😂 okuyup sonra uzun cevaplar yazıp ilgilenmiyorum demekte yani 😂😂 he he sen hiç ilgilenmiyon 😂😂 ister istemez benim aurama kapiliyosun sen de haklısın 😂😂 nolur ilgilenme artık benle
Sen cevap yazınca daha muhteşem olduğumu anlıyorum 😃😃
Cevap sahibi+1 yılYaaaa ne kadar sevimlisin yine cevap yazmış 😂😂 biliyordum içten içe bana hayran olduğunu yazmadan duramıyorsun 😃😃
- +1 yıl
Ayy iyi ki bı kendini bu kadar övme dedik doğruyu söyledim sana ne var bunda saldırdın hemen bana asıl deliren sensin bak bakalım ben kötü birseymi demişim hakaretmi etmişim en başta sana hiç tanımadığın biriyle münakaşaya girmek hiç akıllıca değil o yüzden uzaaa daha yazma bana hadi naşş!!!
Cevap sahibi+1 yılSayfalarca hakaret ettin ben güler yüz gösterince deliriyosun. Senin gibi argo küfür kullanmıyorum ya asaletimi kiskaniyosun 😃😃 Bir de hakaret etmedim yaziyor ya 🤣🤣 Catliyosun resmen 😂😂 ben sana cevap verince neden deliriyosun 😃 hani sen susuyodun 😃 hala buradasın 😃 yaz yaz ben burdayım nasıl olsa yorum benim yorumum 😃😃 ayrıca kendimi seviyorum kendime aşığım ve çok güzelim😎😎 Bu bilgiyle biraz daha delir 😃😃
+1 yılHer yaşın güzel ve özel anları olduğuna inanıyorum. Sende eminim her yaşında güzel ve özelsin. Kadınlar yaş aldıkça yıllanmış şarap misalidirler😜😁Hepsinin güzel ve özel anı var bende. Her yaştaki bene ve geride bıraktığım kız çocuğuna sevgiyle sarılıyor ve kucaklıyorum.💜🌸✨Bu şarkıda burada kalsın⬇️⬇️
https://www.youtube.com/embed/tZA8uzxbVP810 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılHiç özgüvenli bir insan değilim ama ben 24 yasindan sonra baya güzellestim. Şu an hatta güzelliğimin zirvesini yasiyorum. Erkeklerden ve kadinlardan cok iltifat alirim.
Ama neye fayda? hala bekarim. Bi haltima yaramadi. Bakiyorum benim 1%im bile olmayan kadinlar evli barkli ben bi çiçek bile almadım.
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. 19 iyiydi ya sonrası sonrası da iyiydi ama 19 en idealdi.
10 Yorumla
+1 yılŞimdiye kadar aldığım her yaşta kendimi bir önceki yaşımdan daha güzel hissediyorum..
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 887 cevap paylaştı. Bunu ben diyince linç yemiştim burada maalesef kadınların çoğu ( makyaj bağımlısı olan , alkol tüketen , sigara içen , spor yapmayan ) 30 dan sonra çöküyorlar
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yıl18 23 arası dönem.
Saçlarım ne zaman ki sonrasında seyreldi, o zaman hissiyatim da negatife verildi.
Şu an hissiyatimla güzel bir savaş veriyoruz.00 Yorumla 17 yaşların mükemmel ama yetersizliğin çok fazla oluyor maalesef 😏 keşke beyin o dönemlerde de ileri seviye yaşları kapsamış olsaydı
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılBaşkalarının hataları yüzünden hayatın keyfini alamadım hep kederle geçti. Bence insanın en güzel çağı yirmili yaşlar.
10 Yorumla Valla 40 oldum yeni, ama su an altin cagimdayim. bence bi zaman sonra olgunluk ve maddiyat yerine oturunca herseyden keyif aliyorsun
10 Yorumla
+1 yıl28 de pis aşık oldum.. biraz da kafayı yiyecek gibi olmustum.. yogundu ve guzeldi.. bi de 34 te öyle oldum, o gercek askti sanirim
03 Yorumla- +1 yıl
Hayriye evlimisin simdi
- +1 yıl
Aynen bende öyle kötü aşık oldum ama artık yaş 37 aşk yaşayacak ya da aşkı bulacak yaşta olduğumu sanmıyorum gemi limandan gitti artık okyanuslara 😢
- +1 yıl
Yok boşandim ben
- Kişilik & Karakter konusunda 463 cevap paylaştı.
+1 yılŞahsen her yeni yaşımı seviyorum çünkü dolu dolu yaşamaya başladım ve gerçekten tecrübe edildikçe keşke değil de sıradaki demeye başladım
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence bu yaşlar en önemlisi neden çünkü daha akıllı oluyorsun? daha uyanık daha tedbirli çünkü hayatta dersler almışsın
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Psikolojik olarak Zor Bir durum tabi. Ben mesela şöyle bir şey olsa kadının 35 de sabit kalmasını isterim
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 503 cevap paylaştı.
+1 yıl14 ile 18 yaş arası. Sorumluluk sahibi değildim. İşim yok, gücüm yok. Manita var, amaçsızca bilgisayarda oyun oynuyordum.
Büyük devir değişti.04 Yorumla- +1 yıl
Şimdi de, hayatı kaçırıyorum evresindeyim. Ne yapıp ne edip erkenden parayı bulup yaşamalıyım kafasındayım. Böyle böyle Ömür bitiyor işte.
- +1 yıl
👍👍
+1 yılBence insanin en guzel yasi en cok mutlugu oldugu yasdir
10 Yorumla
+1 yılHâlâ öyle hissediyorum. Aydan 30 olmasam da birkaç ay sonra 30 olacağım ben de. 😊
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHissetmek değilde 18 den bidaha başlamak isterdim geri sarma tuşunu bulamadım hiç
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yıl29-35 Arası.
O, 35 sonrası çok değişiyor insan.
00 Yorumla 26 altıya kadar iyiydim bir evlendim hayatım kaydı
00 Yorumla
+1 yıl23/37 öyle böyle iyiydi. şimdi bi tur daha dolaşiyim diyorum
00 Yorumla
+1 yılBence yaşlanmiyorsun,. sarap gibi olgunlasiyor ve giderek daha kaliteli hale geliyorsun
00 Yorumla
+1 yıl25 di 25 kadar iyidi sonra asık oldum yaş 36 oldu 10 yıl çöp oldu
00 Yorumla
+1 yılValla qaliba bu soruya cevap vermek için bi 30 yaşımın olması gerekli
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Şuanki yaşımdan çok memnunum diğer yaşlarımdan değildim
00 Yorumla14 en iyisiydi, 15 ve 16 ise en kötüleri, o mutluluğun bedeli biraz ağır oldu :')
00 YorumlaSanıyorum öyle bi yaşım olmadı hiç olduysada ben hatırlamıyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Size en güzel yıllarımdan bahsedeyim.
Sene 1972. Daha yokum o zamanlar.
00 Yorumla30 40 derken bakmissin hislerde bitmis dişler artik istesende parcalamiyor
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 5,8b cevap paylaştı. 18-20 yaşlarımdayken çok güzeldim 30 yaşına gelince eskisi gibi güzel gelmiyor bana🙄
00 YorumlaBundan 20 yıl önce 30 yaşlarındayken hey yavrum hey ahahaha
00 Yorumla
+1 yılDoğduğum güne resetlesenize beni, insanın bir senesi bile mı güzel olmaz?
00 Yorumla
+1 yılRahmetli babamın elimden tutup beni balığa götürdüğü yıllardı. 5-6-7-8 li yaşlarım.
00 Yorumla
+1 yıl27,28 e kadar hatta 30 dek iyi hissediyordum ama 3 senedir kendimi yaşlı hissediyorum
00 Yorumla
+1 yılLove quinn mi görselde ki kız 😅 25 30 arası sanırım yaş olarak
00 Yorumla17 lere ışınlayın beni. Bu kaçıncı yaşlılık sorun oldu 30 olacaksın diye 😅
00 Yorumla
+1 yılAslında yıllanmış şarap gibisin tadına doyum olmaz 😀
00 Yorumla
+1 yılBöyle demeyin 19 umda yaşlanma korkusu empoze ediyorsunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYaşım 20 sen buna 21 de bi kaç ay sonra bu yaştayım. En güzel hissettiğim bir yaş olmadı umarim bir gün hissedeceğim
00 YorumlaÇocukluğum diyebilirim. dert yok taşa yok cidden çocukken hep büyümeyi merak ederdim bı an önce büyümeyi isterdim. ama şimdi çocukluğumu özlüyorum.🥺bizler büyüdükçe dertlerimizin büyüdü sıkıntılar arttti ne bilim büyüdükçe hayat yoruyor insanı...
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen çocukluk süper yaaaa hemde tadından yenmez insanlar daha çok değer ve sevgi veriyor çocukken ondan sonra fısssss sönüyorsun lastik gibi 😃
+1 yılDaha 23 yaşındayım. Bu yaşlarım çok güzel
Ama 30 olsam da kendimi güzel hisederim.
Çünkü kendime bakıyorum, yoga, plates. spor, yüz yogası , bakım kendime iyi gelen şeyleri yapıyorum bence sizde öyle yaparsanız gençleşirsiniz.05 Yorumla- +1 yıl
Parası olmayan bunları da yapamaz 😂
- +1 yıl
Yo ben yapıyorum çok da bi param yok açıkcası
- +1 yıl
Spor bile belirli bi para gerektiriyor uzun süre yapmak iicn
- +1 yıl
Ev yap kardeşim o zaman
- +1 yıl
Sen benim demek istediğimi anlamıyosun mk sktr et tamam
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. 35 yaşındayım daha kendimi hiç yakışıklı güzel hissedemedim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılen güzeli bilmiyorum da en kötü yaşım 19'du iğrenç bir yıldı çok şükür geçti hepsi
03 Yorumla- +1 yıl
Çok kötü günleri atlattın şimdi daha kötüleri mi var 😂
Cevap sahibi+1 yıl@AegonTarrgaryenn bilemiyorum zaman gösterecek
- +1 yıl
Hayırlısı
+1 yılBence bir kadin 30 un dan sonra guzellesiyor.
Daha akilli oluyor ve aptal olmuyor biz kadinlar 30 dan sonra tehlikeli oluyoruz. Ve daha gizemli oluyoruz01 Yorumla- +1 yıl
leylaaa güzel söylemişsin katılıyorum ama tehlikeli olduğunuzu sanmıyorum 30 yaşınızdan sonra bence tam tersi olduğunu düşünmüyorum ben 30 yaş ve üstü bayanlarla daha iyi anlaşıyorum sorun olmuyor bende :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiçbir yaşımda güzel hissetmedim hep ucube gibiydim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 26 olucam kendimi çirkin hisetmeye başladım 24 de en güzeldim 23 ve
00 YorumlaAksine 40 dan sonra daha güzel hiss ediyorum kendimi☺️
30 Yorumla
+1 yıl7-8 yaaa 18 iznde ayrı bi havası vardı ama bazen keşke hiç büyümeseydim diyorum
10 Yorumla
+1 yılBen 24 yaşındayım çok yaşlı hissediyorum kendimi 😑
00 Yorumla
+1 yıl17-18 yaşlarım.. hala güzelim ama o zamanlar ayrı güzeldim bir içim suydum maşallah
00 Yorumla
+1 yıl23 yaşındayım ve ama biraz zayıflasam daha da güzel hissedeceğim😊
00 Yorumla
+1 yılŞimdiki yaşlarım ve bi sonraki yillarim 18 26 yaş aralığı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl41 en güzel yaşım yani şu an😍 İstediğim her erkeği hayran bırakıyorum kendime 🤭
Yüz ve vücut olarak en diri olduğum dönem
İnanmazsınız ama , spor sayesinde öyle🫣010 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl🥰 hı hı
- +1 yıl
Yaşınızı neden küçük yazdınız, bende olgun biriyle konuşmyı istiyordum 😊
Cevap sahibi+1 yılYanlış oldu o ya kayıt olurken🙈
- +1 yıl
Olur öyle, size benim için önemli olan birkaç şey sormayı istiyorum, özele gelir misiniz
Cevap sahibi+1 yılNe gibi sorular
- +1 yıl
Özelde sormalıyım
En güzel yaşlarım çocukluk yaşlarımdı artık hayat çocukluk yıllarımdaki gibi değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl17-23 yaşlardan sonra hayatım zindan oldu yaşlandım diyebilirim gençliğimi yaşayamadan yaşlanıyorum şu an 25im
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıl30 Lu yaşlar kadının en güzel yaşları
02 Yorumla
Soran+1 yılTabi bu görecelidir fakat yinede 30 önce ki yaşlarım kadar iyi ve güzel hissetmiyorum..
- +1 yıl
En olgun fizik ve düşüne olarak oturmuş zamanlar ne istediğini daha iyi bildiğin zamanlar bence daha iyi
+1 yılHayla çok güzel hissediyorum
10 Yorumla
+1 yılŞu an ve ölene kadar 😘
10 Yorumla- Devamını Gör (153)
Devamını Gör(198)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer