
Ben 0-5 diyorum çünkü hatırlamıyorum.
0-5 Yaş
5-15 Yaş
15-25 Yaş
25-30 Yaş
30-35 Yaş
35-45 Yaş
45+
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

17 yaşıma kadar olan her yaşım galiba, o zamanlar çok farkında olmasamda daha güzelmiş her şey, ne olduysa o yaştan sonra oldu zaten.
Minik bi kahve çekirdeğiyken daha mutluymuşum.🤷♀️
4 yaş aynen. 0-5 diyorum ben de.
-Hiçbir farkındalık yok.
-Hiçbir beklenti ya da karşılaştırma içinde değilsin.
-İşin gücün oyun oynamak.
-Dert tasa diye bir şey yok.
-Gelecekte ne yapacağım sorusu yok.
-Hayal kırıklığı yok.
-Kötü tecrübe olarak sadece fiziksel acılar yaşamışsındır.
17-18 yaşım. Sevdiğim adam bana o yaşlarımda olduğum dönemde tapıyor gibi seviyordu. Daha önceki 3 senede göstermediği kadar ilgi sevgi şefkat vermişti bana. 1 yıl sürdü bu ama olsun. Ölmeden önce sevdiğim adam tarafından 1 gün dahi olsa gerçekten sevildiğimi bilip ölecem
Cevap
23Cevap
Hiç doğmamış halim🥺
ya da sıfır beş aralığı
25-30 guzle para kazanip keyifli iliski yasardim. cok sevistigim bana herseyi alan dusunen sevgilim vardi. spora gidiyordum zayiftim. sorumluluk yoktu vs vs mutluyduk be
hem iyice küçük değildim, dolayısıyla aklım başındaydı, hem de iyice büyüdükten sonraki sorumluluklar yoktu. bir de 90'lı yıllar güzeldi :)
Merhaba,
Her yaşım acısı ile tatlısı ile güzel geçti. Anı yaşadığım yaşım en güzel yaşımdır fikrimce.
Işıkla kal...
0-5 kendimi bilmedigim aklimin daha her seye ermedigi zamanlar. Bi boktan haberimin olmadigi zamanlar :)
Benim en güzel yaşlarım 9, 10 yaşlarımdı ne güzel çocuktuk o zamanlar o yaşlarıma tekrar dönmeyi isterdim
20-24. Üniversite çağlarında. İlkokul, Ortaokul, Lise kadar berbat ortamlar yok. 0-5 yaşlarını da zaten hatırlamıyorsun o yüzden bilemiyorum.
Her yaşım ayrı güzel geçti.
Senin ki benim tahminim 14-16
Yanliş
5 - 15 15 yaştan sonrası benim için cehennem azabıydı arada güzel şeyler olsada halen öyle
Yani her yasin kendine göre özelliği ve güzelliği vardir aslinda
5-15 dedım..90 larda cocuk olmak herkese nasıp olmaz.. cok ozluyorum cok
18-25 yaş aralığının sürekli kısır döngü halinde olmasını gönülden isterdim.
Bence doğmadigim halim. Hayat hep acılı mi geçecek be yoruldum
Bir abi olarak bana yol gösterir misin
30_35 sjdhs 4 senem kaldı, bekliyorum
Sen S mod olduğun gün yaşlanmaya başladın sjsj
Bir senemi aldı normaldir artık Uber olunca alırım bir Fatihanı jdfshd
Sjsjsj
Zaten 22 yasindayim 2 2.5 senem koronaya gitti o yılları at gerisi güsel 😂
Ah o 15 yaşım 😔
Şu anki yaşım sanırım
Anne karnında daha iyiydi hayatım.
Hala o güzel günü bekliyorum
Liseye giderjen dert yok tasa yok
Ana rahminden doğuma kadar olan süre kskdkdjf
0 -6 yaş. Okul iş derken boka sardık sonra
şu an ki yaşlarım. 15-25 aralığı
sanki küçüklük yılalrım ya
5-15 arası sanırım..
8 10
15-25 yaş
İlkokul 1 ya da anaokulu
5-15
5-15 yaş
13 yasimin ilk aylari
17-22
çocuk
25 sonrası
7 ila 14 diyebilirim.
18 yaşamın sonları
Doğmadan önce
18-21
Hayatının en güzel günleriydi
15 _ 25 arası
05 yaş
25 üst başka bir kafası var bende yeni alıyorum 😅
7 8 sokakta misket oynama zamanları
Çok tehlikeli ama bir o kadar da iyi 25-30 Yaş
5-15 bk varda büyüdük ak.
7 yaş ve 17 yaş
5-15 Yaş iyidir 🙂
22-24😅😅
A, b, d
9 ay 0 yaş aralığı
Bu zama lar iyi
17 güzeldi sonrası sarmıyor.
18-22 arası heralde
18-20-23-
15-25
Ne güzel gunlerdi
15-25 Yaş
25-30
19-21 Arası
8-12
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?