19 yaşındayım boyum 170 hiç kız arkadaşım olmadı üniversiteye 170 boyla gidip ezilmek istemiyorum siz ne diyorsunuz?

Öncelikle kızlar 170 boylu erkeği ne yapsın dimi 170 erkekler hep ezilmeye mahkum herkese 180 istiyor ya da üstünü benim gibi 170 liklerse yalnız kalıyor eğer üniversiteye gidersemde 180likler sevgilisiyle gezerken bende izliyecem ne kadar acı ben normalde evden çıkmam hep evdeyim ama mesela yazları hava güzel evden çıkıyorum heryerde çift çift mutlu mutlu gülüyorlar eğleniyorlar bense anca moral bozukluğuyla izliyorum intihar etmek istiyorum çok günah biliyorum ama düşünmeden edemiyorum
19 yaşındayım boyum 170 hiç kız arkadaşım olmadı üniversiteye 170 boyla gidip ezilmek istemiyorum siz ne diyorsunuz?
Cevapla