Cinsiyetimden memnun değilim, bunun düzeltilebilir bir yanı var mı?

Bunu paylaşmak için cesaret toplamam gerekti.
Kadın olmaktan mutlu değilim. Keşke, erkek olsaydım diyorum çoğu zaman.
Müslümanım aynı zamanda, bu düşünceden kurtulmak için de çaba harcıyorum ama gündelik hayatta sürekli bir halt çıkıyor. Biri kapıda öncelik veriyor, diğeri taşımam için hafif şeyler tutuşturuyor falan filan. Hep karşı çıkıyorum ama yine de zoruma gidiyor.

Kadınlara karşı yapılan yobaz, adaletsiz yorumlara da karşı çıkıyorum çoğunlukla.
Bir yandan erkekler için haksızlık görsem ona da susamıyorum...

Oyunlarda, sosyal medyada asla açık tutmam cinsiyetimi. Erkekleri kıskanırım. Dış görünüşüm de olabildiğince erkeğe benziyor. Makyaj malzemesine sürmedim elime, dolabımda etek/elbise yok. İleride evlenmeyi düşünmüyorum. Doğum, cinsel ikişki, aşk... Çok uzak ve yabancı şeyler.


Bunun düzeltilebilir bir yanı varsa gerçekten bu düşünceleri kafamdan çıkarıp hayatıma odaklanabilmek istiyorum...
Cinsiyetimden memnun değilim, bunun düzeltilebilir bir yanı var mı?
Cevapla