
Öncesinde
Sonrasında
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sonunda daha rahat hissediyorum. Yanlış da olsa doğru da olsa karar vermiş olmanın rahatlığı oluyor.
Muallakta kalan her şey fazlasıyla yoruyor beni.
Ben karar verirken stresli oluyorum biraz aslında. yani kararlarım doğru da olsa iyice düşünürüm mutlaka hata yapmamak ve doğru olanı seçmek için. bunun dışında en rahat olduğum zaman tabi ki de doğru kararı verip sonuç aldığım zamandır yani sonuç almadan rahat değilim hiç bir şekilde.
Öncesinde daha çok zorlanıyorum sonrası kolay oluyor zaten doğru kararlar verdiğim için 😄
İyiymiş 😄👍
Cevap
3Cevap
Karara vermek oldukça güç oluyor benim için, ah o iç sesim ve beyin fırtınası yok mu... O yüzden sonrası diyorum.
Artık kararımı kesin verdiğimde
Kararımı açıkladığım an
Kesinlik aşamasında
Sonrasi brnce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?