Ne kadar pozitif ve güleç olsam da ortam gergin kalıyor. Böyle olunca en sıradan iş bile katlanılmaz bir hal alıyor. Her zaman sevdiğim insanlarla ayni vardiyaya düşemiyorum. Ne tavsiye edersiniz?
Tat kaçıran insanlarla aynı vardiyadayken ne yapmam lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Valla ben de sıfır enerjili fazla konuşmayan birisiyim. Benimle çalışanlara acıyorum
Ya sessiz sakin olanları konuşturunca gülümsüyorlar falan onların yeri ayri
Ama bir de enerji emen gerçek suratsizlar var
yokmuslar gibi takil. Umursama modunun dusmesine izin verme.
Ciddiye alma kendi işine odaklan
Düşman başına öyleleri cidden
Ben görmezden geliyorum sende öyle yap
salla geç ya takılma işine baksın herkes yeter
Çok bunaltici oluyor
yapcak bişey yok her şey her zaman mükemmel olmaz
O kişileri mutlı etmeye çalış