Cahil ve saygısız insanlarla çalışmaktan rahatsız oluyorum normal bir işte nasıl çalışabilirim?

şu an açıktan üni okuyorum, tıbbi sekreterlik bölümüm. Daha önce Mc Donalds"ekip elemanı", şehir hastanesi"yemekhane hasta yemek dağıtımı" ve kasiyer olarak çalıştım. Kimseyi küçük görmüyorum ama özel sektörde genellikle kendini geliştirememiş, aile terbiyesi almamış, kişisel bakımına dikkat etmeyen cahil, hadsiz insan çok gördüm
İşe ihtiyacım var ve normal bir iş bulamıyorum, asgari ücret almayı sorun bile etmiyorum
Cahil ve saygısız insanlarla çalışmaktan rahatsız oluyorum normal bir işte nasıl çalışabilirim?
Cevapla