Selam ✨ Hayatınızda ne olursa olsun doğruları mı yapıyorsunuz? yoksa kötü insanlara karşı kötü oluyor musunuz. ya da mesela iyilik hak etmeyen birine iyilik yapıyor musunuz

Selam ✨ Hayatınızda ne olursa olsun doğruları mı yapıyorsunuz? yoksa kötü insanlara karşı kötü oluyor musunuz. ya da mesela iyilik hak etmeyen birine iyilik yapıyor musunuz

Evet hayatımda hep bunun için çabaladım.. Herkes ne ekerse onu biçer.. Ben ailemden şunu öğrendim.. Sana taş atana sen gül at derdi babam.. Çok haklı herkesin kötülüğü kendine.. Bu yaşıma geldim hala aynı bir insan kötü diye bende kötü olacağım anlamına gelmez.. Ben karakterimden ödün vermiyorum..
kötü insanlara karşı kötü karşılık veririm ama doğru olanı yapıyor muyum? bilmiyorum ve iyilik hak etmeyen birine iyilik yapıyorum o kötü olsada onun vicdanı...
Yoo her zaman değil 😬bazen farkında olmadan bazen ise bile isteye hata yapıyorum. Hep doğru olanı yapmak sıkıcı olurdu sanırım 😬😂
Kesinlikle :D
Rica ederim abla :) ✨
Elimden geldiğince doğru olduğunu düşündüğüm şeyi yapmaya çalışıyorum. Kötü insanlardan uzak durmaya çalışıyorum. İyiliğimi hak etmeyen insanlara da bazen iyilik yapıyorum. İyiliğin bulaşıcı bir şey olduğunu düşünürüm. Belki de hiç iyilik görmediği için böyle davranıyordur, olamaz mı?
Cevap
18Cevap
Herkes insanlığı değiştirmeyi düşünür ama kimse önce kendisini değiştirmeyi düşünmez."
Victor Hugo gerçekten de güzel bir söz söylemiş 😊insanları değiştiremezsin. İnsanlar herzman doğru yapmış olsaydı KEŞKE kelimesini kimse kullanmazdı. Ama asla ben kötüye kötülükle gitmem hep iyilik yapar karşılığını RABBİM'den görsem bana yeter
Tabii ki de her zaman, hayatımda ne olursa olsun doğru olanı yapamıyorum. Bazı insanlar doğru olanı hak etmiyorlar çünkü... Genellikle bana davrandıkları gibi davranıyorum insanlara. Bazen yapılan kötülüğe iyilikle karşılık verdiğim de oluyor ama sadece karşıdaki insan iyilikten anlayabilecek biri olduğunda yapıyorum bunu.
İlk baştan başlıyım küçükken olan olay benim suçum yok ikinci kuzen yine benim suçum yok sonra turda yine benim suçum yok kuzenin arkadaşı yine benim suçum yok hepsi beni arzulamalarından kaynaklı belki de manyaklık ama o büyük kişi beni baya küçükken istedi demek ki yani hep doğru davrandım diye düşünüyorum ama en son kuzenin uyurken yüzüne bakmam ii olmadı
Doğru olanı yapmak için çabalarım , düşünürüm , araştırırım ama her zamanda doğruyu yapamam. Zaten Dünya üzerinde her yaptığı doğru olan kimse yok 😅
Arada yolum sapsada yinede doğru yola dönüp ilerliyorum..
Benim kendi adıma doğru olduğuna inandığım şeyi yaparım.. Sonucu yanlış da olabilir ama benim yanlışım olmuş olur.. Hep doğruyu yaparım diyemem..
Yanlış olan bir cok sey yaptım doğru yolu bulmaya calısdıkca yanlış insanlar tanıdım kötülük yapanlara hiçbir zaman iyilik yapmadım hak ettiği değeri gördü zalimliğe zulme karşı sessiz kalan dilsiz şeytandır
Her zaman diğeri yapmıyorum hayır buna evet deyip yalan söyleyemem. cok yanlış yaptım.. doğruya çevirmeye çalışıyorum olduğu kadar. kötü insanlara hak ettiğini vermek gerek çünkü benden çok şey alıp gittiler.. kötüye iyi olmam bu saatten sonra..
Bu hayatta hiç kimse her zaman doğru olan bir şey yapmaz belki kendine göre doğru olan başkasına göre yanlış olur O yüzden insan içinden geldiği gibi davranır
Konu insani değerlerse düşmanım bile olsa doğru olanı yaparım çünkü vicdan terazim ağır basar her zaman. Ben yanlışın en büyüğünü kendime yapıyorum sanırım.
Her zaman doğru olan yapılmaz biz sınava tabii tutulan kullarız, yanlışta yapabiliriz ama bundan ders çıkarmasınıda bilmeliyiz.
Hayır, her zaman doğru olanı yapamıyorum. Hatalarım oluyor.
Discord da yoksun bugün :D
Geldim ama fazla durmayınca karşılaşmadık herhalde 😅
Olabilir :D
Ben her zaman doğru olanı yapmaya çalışırım. Kötü olana karşı bile dengeli davranıyorum yoksa ondan bir farkım kalmaz.
Bazen bilerek isteyerek bazen anlamadan bir sürü hata yapıyorumdur diğer türlü 4 4lük olurdum bu da bir insan için imkansız
Hayatımda insanlarla muhatap olmamaya calışıyorum kimseye ne iyilik nede kötülük yapmamaya bomboş kendi içimde yaşamaya
Hayır. Yanlışlar doğrulardan daha fazla öğretici oluyo insan hayatında. Doğrunun değerini anlamanı sağlıyo.
Hayatimin ilk 20 senesi biri kotuluk yapsada iyilik yapmakla gecti... simdi kotuye kotu davranmiyorum ama iyi de degilim...
Adaletli davranırım genel olarak doğruyu yapmaya çalışırım %90 olarak insanların tavrına göre davranırım
Doğru olanı yapıyor muyum bu tartışılır ama ben içimden geleni yapıyorum sadece
Doğru olanı yapmaya çalışıyorum. Her zaman doğruyu yapamıyorum tabi.
Yok insanoğlu yaratilis geregi yanlista yapar
Hayır hatalarım olur çoğu zaman tecrübe etme asamasindayim daha çünkü
Doğrusunu yaptığım her şeyin önce en yanlışını yapmışımdır yani bana göre en yanlışı
Hayır, bazen yanlış olan şey bana zevk verir ve bilerek onu yaparım
Mantikli olanı yapıyorum, bazen de tamamen maceraperestim 😻❣️
Dogrucu davut olmaktan biktim sanirim. Oyle ki tesetturumden cikasim geliyor.
Bilerek veya bilmeyerek fark etmiyor bazen neyin doğru olduğunu bile anlayamadan hareket ediyorum. Ama bilerek yanlış kararlar almışlığım da oldu maalesef
Her zaman doğruyu yapamam çünkü iyiliğe programlanmış bir robot değilim. Bip bip 👾 (ama yine de kötünün iyisi olmaya çalışıyoruz 😇)
Yanlışlar yaparak doğru yolu bulduguma inaniyorum.😊
Bazen doğru olan da doğru olmaz
Katılıyorum
Hatalar yaptığımız için bu haldeyiz ya...
Hayır tabii ki.
Hatasız kul olmaz.
İllaki hatalarım oluyor
Karışık
Kim nasıl gelirse öyleyim.
Hayır hep doğru yapmadım
En doğru olanı yapmaya çalışıyorum
İçimden nasıl geliyorsa öyle yapıyorum.
Hayır bazen bile bile yanlış olanı yapıyorum.
Ellden geldikçe
Tabiki de hatasız kul olmaz demiş Orhan baba
Keyfime göre bana en doğru geleni yapıyorum
Çalışıyorum doğru olması için.
Doğruya en yakın seçenekleri
Hayır kim ne hakediyosa onu)?
soru isareti yanlis oldu
Evet o yüzden yalnızım
Ah keşke...
Tabi ki hayır.
Çoğunlukla evet
Yooo
Bir sürü hata yapıyorum doğru yolu bulmak için
Evet
Doğruluktan şaşmadım bugüne kadar çok şükür
Hayir
Tabi hayır
Aynen öyle
Evet. .
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?