Siz her şeyin en doğrusunu mu yaparsınız, en yanlış olanını mı?


#SelamGençlik 🍀🍀
Beyin denen olay kasmayı hiç sevmiyor ve ne için kasarsak onun zıttına dair ortaya en iyi performansı koyuyor. Her gün en doğrusunu yapacam dersen kesinlikle yanlışa meylediyor acayip bir tarzı var beynin😄😄
Galiba hiçbir şey için panik yaratmamak sakin ve serin ilerlemek rahatlatıcı..
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
En doğrusunu yaptığımı düşündüğüm şeyler de var, en yanlış olanı da...
Tamamen zamanın ne göstereceğine bağlı bu, yanlış olduğunu düşündüğüm şeyler doğru çıkabiliyor ya da tam tersi. Bu yüzden yapıp bekliyorum sadece...
En doğrusunu yapmaya gayret ederim, ne kadar doğru olursa artık. Yanlış şeyler de olmuştur illaki ama isteyerek en yanlışını yapmadım hiç.😄 Genelde doğrulara çabalamaktan yanayım.
İkisini de yaparım.
Her zaman doğu yapmak mümkün değil. İnsan hata yapmak ile meşhur.
Doğrularım yanlışlarım ile şu anki ben'e büründüm.
Anlaşılan daha da hatalar, üzülmeler yapacağız. Bazen çekilmez oluyor sadece.
Cevap
37Cevap
Bazen yanlış yollar doğru yollara çıkar. Kendim için yanlışlar da yaptım doğrular da
Kendim için en doğru olanı ve sevdiğimi yaparım
Yanlış kararlar alarak, doğruları gördüm diyeyim.
Doğruyu yapmaya çalışırken genelde yanlış olanı yapmak gibi bir yeteneğim vardır.
Ben ikisi de değilim.
Doğru kararlarım çok oldu evet. Ama az dahi olsa büyük etki eden yanlış kararlara da vardım.
İnsanız doğru da yanlışta bizimle
"Her insanın bir kusuru vardir"
Hiçbir insan herşeyin doğrusunu yapamaz diye dusunuyorum
Ben hiç bir şey yapmıyorum. Her şeyin doğrusu da yanlışı da beni buluyor kskskfksd
Dogrusunu yapmaya calisirim ama bazen yanlislar daha tatlı geliyor
Yanlışlarımdan doğrularımı buldum o yolda ilerliyorum..
En doğrusunu yapmaya tabiki de ama insanın sonuçta bazen yanlış yaptığımızda oluyo
İnsan hayatı iniş çıkışlarla dolu kimse herşeyin en doğrusunu yapamaz her yaptığı yanlışta en olmaz
Maalesef artık sisteme ayak uydurmaya başladım. Bildiğimi sandığım doğrular yanlış... mış 😅
Her zaman en doğrusunu yapmaya çalışırım. Tabi her zaman en doğrusu olmaz sonuçta mükemmel değilim...
Kendime göre her zaman en doğrusunu. Yanlışta olsa zor durumda da kalsam bu benim kararımdı diyebiliyorum çünkü.
En yanlışını yaparım, yaptığım yanlıştan da ders çıkarırım. Sütten çıkma ak kaşık değiliz elbet yanlışımız olacaktır
yanlışını yaparım..
yanlış yapa yapa doğruyu buldum çünkü..
Bundan sonra yanlışını yapacam doğru birsey kazandırmıyor
Gerektiği gibi. Ben mükemmel biri değilim. İnsanız.
Terazinin dengesi yok maalesef bende.
ben canımın istediğini yaparım sonra sonucuna katlanırım
Herşeyin en doğru olanını yapmaya çalışırım daima ama insanlık hali hata yapabiliyoruz.
Her şeyi en doğru şekilde yapmaya çalışırım ama yanlış da çıkabiliyor aradan..
Sorusunu yapmaya çalışırım
Yanlış olursada yanlışlıkla olur istediğim için deyil
En doğrusunu yapınca sıkıcı ilan edilip, en yanlışını yapınca linç ediliyorum. Hanımefendiler hep haklıdır diyip yalnızlıktan şaşmıyorum.
doğru da yaparım yanlış da ama her şeyin en doğrusunu yapamam çünkü ben insanım
Doğru bizim neyimize laaa 🤪
Doğru diye yapıp yanlış diye sonuçlananı 😉
En yanlış olanını fkfhff
Elimden gelen en dogrusunu yapmaya calısırım
Tabii ki de yanlış olanı yaparım😂
Ben doğru olanı yaptıktan sonra kaybettiğim herkesin yolu açık olsun
Değişiyor , bu konuda dengesizim maalesef 🙃😅✌️✌️
Doğru yapmak istediğim zaman yanlış yapıyorum.
Yol yanlış ama manzara nasıl güzel 😁
Doğrusunu yapmaya çalışırım
Doğrusu
Doğru yanlış sorgulamam
Bencil değilim herkes hata da yapar doğru da.
Bazen doğru bazen yanlış
En yanlisini
Duruma göre ndhvdndk
Doğrusunu yapmaya çalışırım.
En yanlış olanını
En yanlış olanı
Değişiyor elbette
Ortasını
doğru ne ise onu
en yanlisini... cok teessfuki
Yaparım doğru olur
Tabiki doğru olanı
Hiçbir şey yapmam
Genede ortlama
Ortasında bir şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?