Altıncı hissinizle çıktığınız yolun finishini görür müsünüz?

Yazdıkları hikayelerin kalemini ellerinden alıp senarist koltuguna gecsek figuran rolleri bile göremeyecek insanlarla ilgili çoğu zaman yanıltmadığı için insan olsa alnından öpeceğimiz iç sesimiz de olmasaydı kedicikler kendilerini aslan sanmaya devam ederlerdi diye düşünüyorum 😂
Altıncı hissinizle çıktığınız yolun finishini görür müsünüz?
Cevapla