resmini gördüğünüzde kalbinizin ; bırak u L an çıkıcam demesi :D bida bida bakmanız , o size yazdığında mutluluktan kafanızın tavana vuraracak gibi olması :D
tüm bunlar ne demek , demek :>)
tüm bunlar ne demek , demek :>)
eğer onun resmine hergün mutlaka bakıyorsan
ve gün içinde acaba napıyor diye meerak ediyorsan
ve tek kelimesi gülümsemene sebep oluyor ise yeter ki konuşsun benimle sadece iki kelime yeter diye düşünüyorsan
her mesajda acaba ondan mı diye düşünüyorssan bunun aadı "aşk"
ama eğer sadece yazışırken gülümsüyorsan heyecanlanıyorsan bunun adı "hoşlantı" ;)
Aşıksınnnnnnn :)
sadece soru :D
Cevap
1Cevap
Aşk belirtisi. Aptallaştırır kendileri biraz. Yine de fazla kaptırmamak gerek.
aşk vezir eder , aslında bakmışın rezil eder :D
Aynen öyle. :D
Valla bence aşk belirtileri bunlar :D Ne güzel...
Allah sana verir inş. en temizinden :D
geçer ya
geçiyodur heralde :>)
Aşık olmak demek ;)
hoşlanma mı aşk mı :D hoşlanmayı aşmış tır dimi
hey neden hemen ihaleyi bana kitledin :D ben sadece sorim bakim dediydim :D Eyvallahım Dasın usta.
Aşk demek ;)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar