Aldığım kararlardan hep memnunum...
Ah ah.. Ne sen sor ne ben söyleyeyim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mesela güneşi beklerkendeki kız olmasaydım kimbilir sosyalleşme olmuştu arkadaş çevrem olmuştu belki sevdiğim olmuştu evlenmiştim belki çocuğum bile olmuştu çoktan
Cevap
7Cevap
Evet diyorum.
:)
:)
Borsaya 4 sene önce girseydim her şey daha başka olurdu
F16 pilotu olabilirdim. Başvuru tarihini kaçırdım...
Şu an ne işle meşgulsünüz?
İnşaat mühendisiyim
Allah kolaylık versin..
Sağ olun size de
Teşekkürler.. üniversite sınavına gireceğim haftaya, inşallah kolay gelir her şey umduğum gibi gider.
Amin
İyi şey almak. gerek hayata karar da yetmiyor 😅
Çok büyük pişmanlık olmadi
Olur ama faydasız
Evlenmeseydim
😄
Kesin yurtdışında büyük bir kariyerim olurdu
belki olur yine.. her şey kısmet...
olduu
bahsetmek isterseniz...
linç yerim :D.
Peki😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar