Değişseydi hayatımda her şey çok farklı olurdu dediğin bir şey var mı?

Değişseydi hayatımda her şey çok farklı olurdu dediğin bir şey var mı?

Evet çok şey var. Bunlar olmasaydı ya da daha farklı şekilde olsaydı diyorum bazen ama geçmişi değiştirmeyeceğim için de sadece geleceğe bakıyorum. Artık anı yaşıyorum.
Girişimciliğe girişimim oldu 6-7 ay 0 sonuçla eğer hayatını değiştirecek ciddi kararlı 3-5 kişi ile tanışabilseydim hem onların hemde benim hayatım şu an farklı olurdu hala istiyorum ama insanların istekleri bir anda değişebiliyor en büyük başarı kendi sınırlarının dışına çıkmayı başaranlarındır 8-5 mesai ile sevmediğin bir işte çalışmak her sabah o iş için erkenden uyanmak psikolojimi bozuyor
Ilk kendimi sıraya koyardım severdim sayarım hayatımda değiştirmek istediğim tek bisey var Oda kendimi dış dünyaya karşı daha çok korur kollardim insanlara çabuk inanıp guvenmezdim kendimi çok severdim hayat gelip geçici bi serüven bazı insanlar iyi davranilmayi hak etmiyor
Bunları gene yapabilirsin ;)))
o haline alışmışlarsa bu haline de alışırlar
İlkokulda şube seçimi için kura çekmiştik. Orada elime iki kağıt geldi diğerini seçmiş olsaydım ve diğer şubeye gitmiş olsaydım hayatım bambaşka olurdu.
elindekiyle yetinmeyi bileceksin yapacak bir şey yok :P
Öyle yaptık zaten be catu
Kıyamam 🤪
Cevap
21Cevap
Bugün iyi günümdeyim o yüzden değiştirmek istediğim bişey yok🥲 hersey olması gerektiği için oldu. Pişmanlık yok🔪
Pişmanlık yoksa sorun yok demektir
Zamanında yaptığım hataları yapmasaydım,“hayatımda her şey çok farklı olurdu”.
insan doğrularından değil yanlışlarından bir şeyler öğrenir. Öğrenmenin doğası budur demek ki çok şey öğrenmişsin :)))
Durum o kadar kötü mü
Bugünde sana içelim o zaman :o
ooo size de afiyet olsun ben daha çok viski modundayım
Hahaha bira yaz sıcağında güzel gidiyor buz gibi bira bardakta soğuk oldu mu mis gibi tadından yenmez.
o nasıl şey :o ben sevdiğimden içiyorum o. O
hımm ben genel olarak alkolü sevmiyorum anladım da :))) viskin olacak bir de güzel manzaran oldu mu tadından yenmez.
Ben keyif insanıyım :D arabamın arkasında portatif sandalyem olur bazen gün batımına karşı keyif yaparım votka karışımımı yapar araç buzdolabıma koyar müziğimi açar gün batımını izlerim
2021 yılına dönmeyi o kadar çok isterdim ki. orada değiştirmem gereken çok şey vardı.
Pandemi dönemine mi 🤔
Pandemi olarak düşünmedim.
Çok tatlısın guzum 🌺 @UykuHuzurr0o
Eğer kendimi mutlu hissedebilseydim ve kendimi disipline sokabilseydim o zaman daha farklı olurdu.
Ne açıdan disipline sokmaktan bahsediyorsun
Zamanında ailemi dinlemeseydim hayatım çok daha farklı olurdu
Ne konuda 🤔
mal gibi mühendis olmasaydım. daha erken kpss ye girseydim degısırdi
Bir mühendis olarak soruyorum şimdi niye öyle diyorsun ki 🤔
Öyle gerçi endüstri mühendisi isen benim arkadaşıma iş başvurusunda çay kahve getirirsin arada temizlik yaparsın filan demişlerdi 🤨
Beyin yapım herseyi o değiştirdi ama maalesef
nasıl bir beyin yapın var ki
Daha özgüvenli ve kimseyi takmayan biri olsa idim farklı olabilirdi.
Bunu gene yapabilirsin
Var da onun nolduğunu bulsam zaten hayatım değişirde...
Sen de haklısın 🤔
Özgüveni çok çok yüksek biri olsam her şey çok farklı olabilirdi.
Yine özgüvenliyimde kendime yetecek kadar😅
Belli dozda riskler alıyorum çok abartmıyorum, Öyle her şeye atılamıyorum 😅
Birçok şey aslında, insanlarla iletişim becerim daha iyi olsaydı, sosyal becerilerim daha iyi olsaydı, yabancı dilim olsaydı vs bunlardan herhangi biri daha iyi olsaydı hayatım daha farklı olurdu.
Çoğu şeyle barışıkmışım ya değişmesin hiçbir şey😂illa birşeyi seçeceksem ülkede insana verilen değer değişebilirdi , bir de bu kadar sabit fikirli biri olmasaydım daha güzel olabilirdi
Hayatım değişseydi..😃
Soruyu kendimize göre değiştirmeyelim lütfen 😱
Ailem olabilir. Gerçi en büyük etken zaten hayatımızda olan. Onun dışında yaşadığım şehir de olabilirdi.
Aman değişmesin lütfen rica ediyorum 🤣ilmek ilmek ördüm hayatımı buralara getirdim. Şu an hayatımda zaten neyi değiştirsem senaryo tümden değişir😂bu böyle değil midir
nasıl bir hayatın var ki pamuk ipliğine bağlı :D
Yok o şekilde değil de bir düzen tutturmuşum hazır😁niye bir daha yorulayım😂
Sen de haklısın yeniden amelilik yapmaya gerek yok 🤔
Mesleğimi daha iyi seçebilirdim monoton bir hayatım olmazdı.
mesleğin nedir
Memurum
Evet duygularım arasında aşırı duygusal olan yapımın değişmesini çok isterdim çünkü bu yönüm yüzünden insanlara çabuk kanıyorum.
Vakti zamanında yaptığım şeyleri keşke başıma saksı düşseydi de yapmasaydim dediğim şeyler elbetteki var..
Sabırlı ve iradeli bir insan olsaydım cok farklı olurdu her şey
Gecmise takılı yaşamam olmamişsa degismemisse vardir bir hikmeti önumüze bakalım diyorum
İş hayatım başka meslek olsaydı farklı şeyler olabilirdi
Keşke yaptığım hataları yapmasaydım diyorum. Fakat yapmazsaydımda şimdiki akıla sahip olamazdım 🐥
O zaman sen sen olmazdın insan hatalarından bir şey öğrenir doğrularından değil
O da öğrenmenin yan etkilerinden biri bir şeyler kaybetmeden insan öğrenemiyor maalesef ☺️
Son bir yıl silinseydi belki her şey güzel olacaktı
ne oldu ki son 1 yılda
Ne yaşadın ki seni bu kadar yaralayacak 🤔
Okusaydım hayalini kurduğum mesleği yapsaydım aileme bakmasaydım dinlemeseydim çok farklı olurdu hayatım ama maalesef bunlar olmadı
sağlık olsun demekten başka bir şey gelmiyor maalesef
Aynen öyle bazı insanlar ailelerini dinlememeli bence bu hayatlarını etkiliyo bazen
avrupa ülkelerinden birinde doğsaydım
Maalesef o hepimizin yarası
Öfkemi kontrol edebilseydim bunlar olmazdı
neler olmazdı
Hayallerim gerçek olsaydı.
çok uç noktalarda mı ki hayallerin
Var var ama burada diyemem 😂😂
Ooo modum sen yaşıyor muydun 😱 niye burada diyemezsin 🤔
Girmeyelim bu konulara bro , canımız sıkılır 🥹
neden bro :o
Babam tüm rızkımızı metresine yedirmeseydi her şey çok farklı olurdu
Elimdeki zamanı iyi değerlendirip derslre çalışıp güzel bir iş veya kariyer olabilirdi 🥹🥹
Okusaydım babamın aklına uymasaydım her şey farklı olurdu :)
Ailem farklı olsaydı çocuğuna çocuğuna değer veren birileri olsaydı cok şey degisirdi
Evet evlenmeseydim çok sey değişebilirdi
Evlilik çok önemli bir karar
Annemin mesleği.
O niye 🤔
Kendime benzetiyorum çünkü baya. Ev hanımı ama eğer farklı bir meslek icra etseydi bende daha farklı bir yerde olabilirdim.
Annen ev hanımı olması neyi değiştirirdi ki sen ev hanımı olmak zorunda değilsin 🤔
Değilim zaten ama beni daha farklı yetiştirirdi. Çünkü en güzel yerlere gelebilecek nitelikte biri. Onun gelişimi beni daha da büyütürdü. her neyse her şerde bir hayır vardır böyle olmasını takdir etmişse Allah vardır bir hikmeti.
Bunda da vardır bir hayır demekten başka çaremiz yok maalesef ☺️
Ewt mutlu çocuklu güzel bir ewlilik hayatı...
Olsada olmasada eywallah
Bir şey varda.. değişmiyor..
Lucid 100$ olursa 😅
Komple hayatım değişseydi bence
Muhtemelen İstanbul veya İzmir'de yaşasaydım.
İflas etmeseydik
evlenmemiş olmak hayatımı baştan sona değiştirirdi
O otobüse bidip üniversiteye gitseydim..
Annemin düşünceleri...
Var. her şey çok başka olurdu
Yaşadığım ülke
Onu istemeyen yoktur herhalde :o
Bir sene önce Hollandadan teklif gelmişti gitseydim iyiydi
İşte gitmedim belki seçimlerde bir şeyler değişir diye
Annem ölse
O neden 🤔
Bana çok çile çektiriyor çünkü ama o ölmeden ondan kurtulacağım Allah’ın izniyle planı uygulayabilirsem
Oo planlar yapılmış plan ne
Başka bir ilde üniversite kazanıp evden kaçmak. Başka ilde okursam annem yanıma gelemez 90 km yasağı var çünkü dinde kadınlara
Mantıklı bir plan
@fhjfcc hayır. Neden geçerli olsun ki? Neden karşı cinsin ölmesini isteyeyim?
Geçmiş
Daha spesifik cevap alalım lütfen 🙃
2002 secimleri
oraya girersen çıkamayız :D
Çıkamıyoruz zaten
Batağa düşünce öyle oluyor maalesef
Hayir böyle iyi
hayatından memnun olan nadir insanlardan birisin sanırım
Şansım 🙄
Niye şanssız mısın
Hıhıım
Evet. Babam
neden :o
Nasıl anlatayım ki. Çok daha iyi olabilirdi her şey
Nasılını bilemem de baban ne yaptı ki sana
Yumuş kalbim
kalpsizsin diye biliyorduk biz :o
Babamı hayatımdan çıkarmak:)
Belki yaşantım, ailemin gelenek görenek yapısı
Var evet
Var.
ona aşık olmasaydım her şey çok daha güzel olurdu
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?