
ya da ettiniz istediğiniz hayat için huzurunuz için umudunuz için neleri göze aldınız ya da alırsınız? her şey göze alınır mı güzel günler için? kafamda deli sorular...

ya da ettiniz istediğiniz hayat için huzurunuz için umudunuz için neleri göze aldınız ya da alırsınız? her şey göze alınır mı güzel günler için? kafamda deli sorular...
Ben istediğim hayat için çoğu şeyden hatta her şeyden fedakarlık edebilirim. yani bir şeyi gerçekten de çok istiyorsam benim hayalim de vaz geçmem. ama duruma göre de değişir. şu an elimde kalan tek değerli şey zamanım
Şu an ki yani istediğim hayatı yaşayabilmek için çok şeyden fedakarlık yapmadım..
Sadece kendime ait yıllarımdan feda ettim. Şimdi ise meyvelerini topluyorum.
Güçlük olmak zorunda insan yoksa o atılacak adımların zemini sağlam olmaz malefiz unutma..😉
🙏🙏🙏❤️
Teşekkür ederim kuzum..🙏♥️
İstediğim hayat için kendimden ödün veriyorum, yeto. Zamanımdan, istediğim bazı şeylerden fedakarlık ediyorum ama değeceğini biliyorum
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
5Cevap
Sonunu bildiğim her iş için uçuruma kadar giderim ama sonunu bilmediğim işler için kılımı kıpırdatmam.
Özgülüğümden fedakarlık etmem, zamanında mali olarak kendimi kıstım yatırımlar yaptım. Şimdi onun meyvesini yiyorum.
Boşa geçen boşa giden her durumdan fedakarlık ederim
Beni aşağı çeken hobilerimden ve anlık zevklerimden ~ ℳ
Çok fazla fedakarlıkta bulunduğum söylenemez..
Kendimizden ettik kendimiz gene bulduk
hiç bir şeyden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?